بیدار بورس
1402/07/18
13:35
🔴روند بهبودی با کاهش ریسک‌های خارجی و داخلی بورس امروز شرایط بهتری داشت و به خصوص در نیمه دوم بازار با اخبار مثبتی که به بازار مخابره شد و پس از ...

🔴روند بهبودی با کاهش ریسک‌های خارجی و داخلی



بورس امروز شرایط بهتری داشت و به خصوص در نیمه دوم بازار با اخبار مثبتی که به بازار مخابره شد و پس از چند روز روند منفی سهام، بالاخره خریداران پای میز معامله آمدند و بازار با تقاضای خرید مواجه شد. امروز شاخص کل بورس با رشدی ۸۴۰۰ واحدی، روی کانال ۲ میلیون و ۱۴ هزار واحدی ایستاد و شاخص هموزن نیز با روندی مشابه رشدی ۵ هزار واحدی را در روز جاری تجربه کرد. ارزش کل معاملات امروز بازار ۹۹۳۳ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳۵۲۰ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق های قابل معامله سهامی بوده است.



🔻سیمان و فولاد در بورس میمانند به نظر میرسد از معدود دفعاتی است که زور بازار به انتقادها چربید و وزیر راه از موضع خود عقب نشینی کرد. با این اوصاف در جلسه هیئت دولت، تصمیم بر آن شده که سیمان و فولاد در بورس کالا به عنوان بازاری شفاف بمانند.



🔻ردی از ایران در حمله فلسطین نیست از جمله نگرانی ها در روزهای اخیر ترس از جنگ و ناامنی بود که امروز با سخنرانی رهبر انقلاب تا حدود زیادی این ترس برطرف شد. ایشان فرمودند: برخی یاوه گویان ایران را پشت این حرکت معرفی میکنند که اشتباه میکنند.



🔴 نگاهی به سهم "ساینا" در این پست علاوه بر نگاه به بازار امروز، مروری هم بر سهم #ساینا که بیشترین نوسان مثبت روز است، می‌اندازیم.



نمادهای تاثیرگذار در شاخص‌های بورس و فرابورس


#شستا #شپنا #پارسان #خاور #وسپهر #آریا



نمادهای پرتراکنش در شاخص‌های بورس و فرابورس


#ثشاهد #تکاردان #شستا #دی #خاور #سدبیر



برترین‌های تقاضا


#بتهران #حفارس #وسدید #شاروم #نطرین



برترین‌های عرضه


#غمارگ #خفولا #ساذری #وارس #فنرژی




منابع: کدال، انیگما، بورس ویو و TSETMC



#گزارش_بازار

انتهای خبر

0
0