بورس۲۴
1402/12/13
13:26
جهش ۹۳ هزار واحدی شاخص کل طی دو روز

خالص ارزش معاملات خرد با ۲۲ درصد رشد نسبت به دیروز به حدود ۵,۴ همت رسید که این رقم با احتساب صندوق های سهامی قابل معامله از ۷ همت عبور کرد.

بورس۲۴ : خالص ارزش معاملات خرد با ۲۲ درصد رشد نسبت به دیروز به حدود ۵,۴ همت رسید که این رقم با احتساب صندوق های سهامی قابل معامله از ۷ همت عبور کرد.


تراز پول خرد بازار برای دومین روز پیاپی مثبت بود و حقیقی ها ۵۵۹ میلیارد تومان ورود نقدینگی داشتند که این مبلغ با در نظر گرفتن صندوق های سهامی قابل معامله به ۶۳۵ میلیارد تومان رسید.


نمادهای توسن، شپنا، فولاد، ورنا، شبندر، وبملت، ولشرق، وبانک، وپارس و خودرو صدرنشین خریدهای حقیقی از حقوقی بودند. حقوقی ها عمدتا از تمحرکه، وساپا، ذوب، خگستر، شستا، خمحور، آردینه و دی حمایت کردند.


شاخص ها برای دومین روز پیاپی پرقدرت رو به بالا حرکت کردند. امروز قدرت رشد شاخص ها بیشتر از دیروز بود. شاخص کل بالغ بر ۶۰ هزار واحد صعود کرد و به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۴۷ هزار واحد دست یافت. نمادهای فملی، فولاد، شپنا، شبندر، شستا، شتران و وغدیر بیشترین نقش را در این افزایش ایفا کردند.


شاخص هموزن هم بیش از ۱۵,۵ هزار واحد بالا رفت و به سطح ۷۴۰ هزار واحد رسید. شاخص فرابورس نیز با ۴۳۸ واحد رشد به ۲۵ هزار و ۲۱۷ واحد ارتقا یافت. نمادهای آریا، خاور، زاگرس، شگویا، وسپهر، هرمز و شاوان در صدر نمادهای موثر بر نماگر بازار فرابورس قرار داشتند.


انتهای خبر

0
0