فرارسانه
1402/07/22
15:37
📆 بازارهای فرابورس در یک نگاه ( 22 مهرماه 1402) ✅ سه میلیارد سهم خرید و فروش شد 📌بازارهای فرابورس در روزی که گذشت شاهد جا به جایی بیش از 5.6 میل...

📆 بازارهای فرابورس در یک نگاه ( ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲)



✅ سه میلیارد سهم خرید و فروش شد



📌بازارهای فرابورس در روزی که گذشت شاهد جا به جایی بیش از ۵.۶ میلیارد برگه انواع دارایی مالی بودند که بیشتر از نیمی آن، متعلق به برگه‌های سهام بود.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در معاملات روز شنبه ۲۲ مهرماه، بازارهای فرابورس شاهد داد و ستد بیش از ۵.۶ میلیارد برگه دارایی مالی بودند که ارزش این مبادلات بالغ بر ۱۰ هزارو ۱۶۰ میلیارد تومان بود و در ۱۷۸ هزار نوبت معاملاتی به ثبت رسید.



نگاهی به ارزش معاملات به تفکیک ابزار نشان می‌دهد طی روزی که گذشت نزدیک به ۳ میلیارد برگه سهم به ارزش بالغ بر یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذاران خرید و فروش شد.



همچنین امروز ۲.۵ میلیارد واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله به ارزش ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذاران مورد داد و ستد قرار گرفت.



گفتنی است طی روزی که گذشت ۱۲ میلیون اوراق مالی اسلامی نیز به ارزش یک‌هزار و ۱۷۰میلیارد تومان دست به دست شدند.در بازار باز بانک مرکزی نیز داد و ستد ۴۳ میلیون ورقه به ارزش ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به ثبت رسید.



در پایان بازار روز جاری آیفکس فرابورس ۳۴۹ واحد منفی شد و در سطح ۲۴ هزار و ۸۹۹ واحد قرار گرفت.



شاخص قیمت نیز ۸۵ واحد و شاخص کل هم وزن ۳هزار و ۱۳۶ واحد افت را تجربه کردند.




☸️نمادهای وسپهر، خاور، آریا، انتخاب، هرمز، غصینو و صبا بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل داشتند.



☸️صدرنشینی بازار نیز با بیشترین افزایش قیمت متعلق به نمادهای بپیوند، وتعاون، فزر، غشهداب، ثرود، زفجر و زگلدشت بود. در مقابل نمادهای ثباغ، ثعمرا، چخزر، ساینا، وگستر، شاروم و حسیر بیشترین کاهش قیمت‌ها را داشتند.



در پایان بازار امروز نمادهای دی، بمولد، کرمان، خاور، بپیوند، فن افزار و فزر در جدول نمادهای پرتراکنش قرار گرفتند.



#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار


#آمار_معاملات



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0