بورس۲۴
1402/08/28
13:06
رشد ۲۰ درصدی ارزش معاملات خرد

خالص ارزش معاملات خرد با بیش از ۲۰ درصد رشد نسبت به دیروز به بالاتر از ۳,۹ همت رسید. گروه های فلزات اساسی، انبوه سازی، خودرو و ساخت قطعات، سرمایه گذاری ها و محصولات شیمیایی صدرنشین ارزش معاملات خرد شدند.

بورس۲۴ : خالص ارزش معاملات خرد با بیش از ۲۰ درصد رشد نسبت به دیروز به بالاتر از ۳,۹ همت رسید. گروه های فلزات اساسی، انبوه سازی، خودرو و ساخت قطعات، سرمایه گذاری ها و محصولات شیمیایی صدرنشین ارزش معاملات خرد شدند.


حقیقی ها ۲۲ میلیارد تومان سرمایه از بازار و ۲۴۰ میلیارد تومان از صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله در بازار بیرون بردند.


عمده ترین خریدهای حقیقی از حقوقی شامل کفرا، ثفارس، فصبا، فزر، ولشرق، وتوکاح، غالبر، وساخت، های وب، ختراکح و مادیرا بود. حقوقی ها عمدتا از شستا، وسالت، بپاس، قشرین، وتجارت، فملی، فولاد، خاور، شبندر و وبملت حمایت کردند.


شاخص کل در ابتدای بازار منفی بود و در میانه بازار اندکی مثبت شد اما در نیم ساعت پایانی عمدتا تحت تاثیر نمادهای فارس، فولاد، اخابر، تاپیکو و وغدیر قرار گرفت و به کاهش ۲,۳۰۰ واحدی تن داد. خودرو و شاراک بیشترین اثر مثبت را بر آن داشتند.


شاخص هموزن هم به افزایش ۲ هزار واحدی بسنده کرد. شاخص فرابورس نیز با افزون ۱۴۰ واحد بر ارتفاع خود به سطح ۲۵ هزار و ۸۴ واحد ارتقا یافت.


انتهای خبر

0
0