فرارسانه
1402/08/14
16:13
📆در معاملات روز جاری بازارهای فرابورس ثبت شد (14 آبان‌ماه 1402) ✅ تداوم روند مثبت بازارها 📌بازارهای فرابورس در ادامه روند صعودی روز گذشته، امرو...

📆در معاملات روز جاری بازارهای فرابورس ثبت شد (۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۲)



✅ تداوم روند مثبت بازارها



📌بازارهای فرابورس در ادامه روند صعودی روز گذشته، امروز هم معاملاتی مثبت را دنبال کردند که رشد ۱۳۱ واحدی شاخص کل را به دنبال داشت.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران در معاملات دومین روز هفته بازارهای فرابورس شاهد معاملاتی مثبت بودند که درنهایت افزایش ۱۳۱واحدی آیفکس را ثبت کرد.



طی معاملات روز جاری نمادهای زاگرس، وسپهر، آریا، دماوند، شگویا و غصینو با بیشترین اثر مثبت بر شاخص کل، افزایش ۱۳۱ واحدی این متغیر را رقم زدند. آیفکس در عدد ۲۴ هزار و ۵۶۹ واحد امروز را به پایان رساند.


همچنین شاخص قیمت ۳۲ واحد و شاخص کل هم‌وزن ۹۹۰ واحد رشد کردند.



طی معاملات روز یک‌شنبه بیش از ۳.۸ میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزش ۴ هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان در ۱۶۹ هزار نوبت معاملاتی در بازارهای فرابورس دادوستد شد.



📊نگاهی به ارزش معاملات به تفکیک ابزار نشان می‌دهد بیش از ۲.۱ میلیارد برگه سهم به ارزش نزدیک به ۱.۵ هزار میلیارد تومان خریدوفروش شده است.



همچنین ۱.۷ میلیارد واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز به ارزش یک‌هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان طی روز جاری جابه‌جا شد.



گفتنی است در بخشی دیگر از بازار ۵.۵ میلیون اوراق مالی اسلامی به ارزش ۴۴۹ میلیارد تومان دست‌به‌دست شده است.



🟢بازار امروز هم مثل دیروز شاهد رشد قیمت و سبزپوشی اکثر نمادها بود. در این میان هفت نماد وگستر، فولای، شتوکا، داوه، بهپاک، تبرک و والماس توانستد در صدر جدول بیشترین افزایش قیمت‌ها قرار بگیرند.



🔴این در حالی بود که نمادهای سدبیر، ومعلم، بپیوند، غگلپا، مادیرا، مفاخر و عالیس در حالی صدر جدول بیشترین کاهش قیمت‌ها را به خود اختصاص دادند که افت قیمت آن‌ها بین ۵.۴ تا ۱.۹ درصد بود.



در پایان بازار نمادهای بمولد، کرمان، خاور، فرابورس، نیان، گدنا و سدبیر نیز در جدول نمادهای پرتراکنش قرار گرفتند.




#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار


#آمار_معاملات




🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0