بورس۲۴
1403/01/18
14:06
خروج سنگین پول خرد از بورس؛ ۱,۱ همت

امروز حقیقی ها بالغ بر ۱,۱ همت از سرمایه های خود را از بازار بیرون بردند که بخش عمده این پول از نمادهای خساپا، خگستر، شپنا، خودرو، شبندر، وبملت، ذوب، شستا، وبصادر و فولاد خارج شد.

بورس۲۴ : خالص ارزش معاملات خرد با حدود ۶۰ درصد رشد نسبت به روز چهارشنبه به حدود ۵,۴ همت رسید اما شدت خروج پول خرد از بازار حدود ۴ برابر دیروز شدت گرفت. امروز حقیقی ها بالغ بر ۱,۱ همت از سرمایه های خود را از بازار بیرون بردند که بخش عمده این پول از گروه های صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله، خودرو و ساخت قطعات و محصولات شیمیایی و همچنین نمادهای خساپا، خگستر، شپنا، خودرو، شبندر، وبملت، ذوب، شستا، وبصادر و فولاد خارج شد.


برخی از گروه ها و نمادها با ورود اندک پول خرد همراه شدند. گروه های استخراج کانه های فلزی و دباغی هر یک با ۲ میلیارد تومان و محصولات کاغذی با ۱ میلیارد تومان در صدر قرار گرفتند. از بین نمادها نیز فزر، جم پیلن، تاصیکو، خزامیا، البرز، سرود، زماهان، فاذر، وملی، غپینو و وسپه بیشترین اقبال را از سوی حقیقی ها دریافت کردند.


شاخص کل حدود ۲۰ هزار واحد و شاخص هموزن بالغ بر ۱۶ هزار واحد افت کردند. شاخص فرابورس نیز ۳۹۸ واحد منفی خورد. نمادهای وبملت، اخابر، شستا، خودرو، شبند و شپنا بیشترین اثر منفی و فملی عمده ترین تاثیر مثبت را بر نماگر بورس گذاشتند.


انتهای خبر

0
0