بورس۲۴
1401/11/05
13:55
پایانی تلخ برای اولین هفته معاملاتی در بهمن ماه؛ حقیقی ها بیش از ۱,۳ همت پول از بازار بیرون بردند

امروز بازار در چند دقیقه اول مثبت بود و حتی تراز پول بازار نیز ورود نقدینگی از سوی حقیقی ها را نشان می داد. اما تقریبا پس از یک ربع فروشنده ها قدرت را به دست گرفتند. عرضه ها تا حدود ساعت ۱۱ بسیار پرحجم ادامه داشت. اما در حدود یک ساعت پایانی از شدت آن کاسته شد.

پایانی تلخ برای اولین هفته معاملاتی در بهمن ماه؛ حقیقی ها بیش از 1,3 همت پول از بازار بیرون بردند

بورس۲۴ : امروز بازار در چند دقیقه اول مثبت بود و حتی تراز پول بازار نیز ورود نقدینگی از سوی حقیقی ها را نشان می داد. اما تقریبا پس از یک ربع فروشنده ها قدرت را به دست گرفتند. عرضه ها تا حدود ساعت ۱۱ بسیار پرحجم ادامه داشت. اما در حدود یک ساعت پایانی از شدت آن کاسته شد.


بازار که با برتری خریداران شروع شده بود در انتها با سرخپوشی ۷۶ درصدی نمادها خاتمه یافت. در پایان ۱۲۸ صف فروش و ۷۸ صف خرید در بازار وجود داشت. جمع ارزش صف های فروش حدود ۵۲۰ میلیارد تومان و خرید کمتر از ۳۹۰ میلیارد تومان بود.


ارزش معاملات خرد با ۳۱ درصد رشد نسبت به دیروز به ۸,۵ همت رسید. بیشترین معاملات به ترتیب در گروه های خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، انبوه سازی و محصولات غذایی انجام شد.


تراز پول خرد بازار منفی ۱,۳۴۰ میلیارد تومان شد. در صندوق های با درامد ثابت اما شاهد ورورد بیش از ۳۹۰ میلیارد تومان نقدینگی از سوی حقیقی ها بودیم.


در گروه های مخابرات، فعالیت های فرهنگی و ورزشی و سایر محصولات کانی غیر فلزی و نمادهای ثعمرا، غچین، کتوکا، سغرب، سصفها، اخابر، قجام، آپ، آواپارس، آباد و اتکام شاهد بیشترین تزریق پول از سوی حقیقی ها بودیم.


حقوقی ها تا توانستند از گروه های خودرو و ساخت قطعات، فرآورده های نفتی، بانک ها و موسسات و فلزات اساسی و همچنین نمادهای شپنا، خساپا، شتران، وبملت، خودرو، فملی، وبصادر، فولاد، وساخت و حکشتی حمایت کردند.


شاخص کل بیش از ۳۴ هزار واحد و شاخص هموزن بالغ بر ۱۰ هزار واحد افت کردند. شاخص کل در ارتفاع ۱ میلیون و ۶۱۱ هزار واحد و هموزن در محدوده ۵۱۲ هزار واحد ایسادند.

انتهای خبر

0
0