اسمارت بورس
1399/11/06
19:45
گزارش بازار روز -6 بهمن 99 🔹بازار امروز مطابق با انتظارمان در پست دیدگاه روز پیش رفت با فشار فروش زیادی در اثر معاملات دیروز شروع کرد و شاخص کل ر...

گزارش بازار روز -۶ بهمن ۹۹



🔹بازار امروز مطابق با انتظارمان در پست دیدگاه روز پیش رفت با فشار فروش زیادی در اثر معاملات دیروز شروع کرد و شاخص کل را با افت روبرو کرد. پس از گذر از زمان شروع بازار با درخشش سهام بزرگ مثل #شپنا از فشار فروش بازار کاسته شد و کم کم نمادها متعادل و مثبت شدند. البته فشار فروش باز هم نسبتا در سهام کوچک بازار زیاد بود و با توجه به رشد اخیری که داشتند اصلاح بیشتری نیاز داشتند.


🔹 #شاخص_کل #بورس امروز با رشد۰.۱۰ درصدی و افزایش ۱۲۰۶ واحدی به ۱.۲۳۵ میلیون واحد رسید.


🔹 #شاخص_هموزن بورس ۱.۱۸درصد افت کرد و با منفی ۵۱۴۶ واحد به ۴۳۲ هزار واحد رسید.


🔹 سه نماد #شستا ، #فولاد و #وغدیر بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند.


🔹سه نماد #نوری ، #فخوز و #تاپیکو بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل داشتند.


🔹مجموع ارزش معاملات کل بازار بورس و فرابورس ۲۱۹۸۷۵ میلیارد ریال بود. امروز ارزش #معاملات_خرد بیش از ۱۱,۴۰۲ میلیارد تومان بود. میزان خروج پول حقیقی در روز جاری حدود ۶۵۰ میلیارد تومان می‌باشد.


🔹شاخص کل #فرابورس با افت ۹۵ واحدی به ۱۸۲۰۲ واحد رسید. در جریان معاملات امروز سه نماد #مارون ، #کگهر و #غصینو بیشترین تاثیر مثبت و سه نماد #آریا ، #ذوب و #زاگرس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس داشتند.


🔹۷ صنعت برتر بورسی از نظر ارزش معاملات به ترتیب: #خودرو ، #چندرشته_ای ، #فلزات_اساسی ، #شیمیایی ، #فراورده_نفتی ، #بانکها ، #دارویی


🔹۷ نماد بورسی با بیشترین ارزش معاملات به ترتیب : #دارایکم ، #شستا ، #پالایش ،#خساپا ، #خودرو ، #شپنا ، #حتوکا


🔹 #دلار نقدی 🇺🇸۲۳,۶۰۰ تومان در حال معامله است.


🔹 ارزش #سهام_عدالت : ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۲ درصد (۹۹هزار تومان) افزایش داشت. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۸ میلیون و ۵۶۴هزار تومان و ۱۶ میلیون و ۱۴۴هزار تومان رسید. ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۱۳۸هزار تومان رسیده است.



♓️

انتهای خبر

0
0