فرارسانه
1401/05/30
16:10
📆 در معاملات امروز بازارهای فرابورس چه گذشت؟ (یک‌شنبه 30مردادماه) ✅ تغییر مالکیت حدود 800 میلیارد تومان سهام 📌 بازارهای فرابورس در دومین روز هفته...

📆 در معاملات امروز بازارهای فرابورس چه گذشت؟ (یک‌شنبه ۳۰مردادماه)



✅ تغییر مالکیت حدود ۸۰۰ میلیارد تومان سهام



📌 بازارهای فرابورس در دومین روز هفته شاهد دست‌به‌دست شدن نزدیک به ۳ میلیارد انواع برگه دارایی مالی بودند که ارزش این معاملات بالغ‌بر ۱۳ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان بود و در ۱۶۴ هزار نوبت انجام شد.




⭕️ به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران ، امروز یک‌شنبه سی‌ام مردادماه بازیگران بازارهای سهام فرابورس بیش از ۱.۸ میلیارد برگه سهم را مورد دادوستد قراردادند. ارزش خریدوفروش سهام در معاملات امروز نزدیک به ۸۰۰ میلیارد تومان بود که در ۱۴۱ هزار نوبت انجام شد.



بازار امروز نیز در ادامه روند معاملات روز گذشته کم‌رمق و با فشار فروش همراه بود. این شرایط باعث شد تا امروز هم آیفکس قرمز پوش باشد و با عقب‌نشینی ۵۶ پله‌ای کانال ۱۹ هزار واحد را باز پس داده و در مرز این سطح به کار خود پایان دهد.


نمادهای آریا، فزر، دماوند و فغدیر امروز با معاملات منفی بیشترین نقش را در عقب‌نشینی شاخص فرابورس داشتند. این در حالی بود که معاملات مثبت نمادهای فرابورس، بپاس و غصینو مانع افت بیشتر این متغیر شدند تا درنهایت شاخص کل در عدد ۱۸ هزار و ۹۶۰ به کار خود پایان دهد.



در بازار روزی که گذشت سرمایه‌گذاران روند معاملات نمادهای دی، فزر، آریا، کرمان، فرابورس، ددانا و تلیسه را بیشتر از سایر نمادها پیگیری کردند تا درنهایت آن‌ها در جدول نمادهای پر تراکنش بنشینند.



همچنین سهامداران زنگان، زشگزا، داوه، فرابورس، ریشمک، شتوکا و ولشرق شاهد رشد قیمت حداکثری در سهام خود بودند و این در حالی بود که فشار فروش و بی‌اقبالی به نمادهای فزر، مفاخر، زکشت، نوین، ودی، تبرک و بپیوند باعث شد تا این سهام بیشترین کاهش قیمت را تجربه کنند.



طی معاملات روز جاری حدود ۱۲ میلیون اوراق مالی اسلامی به ارزش ۹۷۰ میلیارد تومان جابه‌جا شد، همچنین در جریان عملیات بازار باز بانک مرکزی هم ۱۱۵ میلیون ورقه به ارزش نزدیک به ۱۱ هزار میلیارد تومان مورد دادوستد قرار گرفت.



#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0