اسمارت بورس
1399/12/06
19:07
🟣 گزارش بازار روز - 6 اسفند 99 🔹بازار دیروز مقداری امیدوار کننده بود ولی امروز باز هم فشار عرضه زیاد بود و بسیاری از نمادها در کف قیمت روزانه خود...

🟣 گزارش بازار روز - ۶ اسفند ۹۹



🔹بازار دیروز مقداری امیدوار کننده بود ولی امروز باز هم فشار عرضه زیاد بود و بسیاری از نمادها در کف قیمت روزانه خود قرار گرفته و صف فروش تشکیل دادند. این طور به نظر میرسد که نمادها حتی یک روز هم نمیتوانند سبز پوش شوند و سهامداران در هر قیمتی فروشنده هستند و توجه ندارند که قیمت سهامشان حدود ۶۰ درصد از ارزش تاریخی خود را از دست داده است . فروشندگان حتی رشد خوب بازار کامودیتی را در نظر نمیگیرند و به آینده خوش بین نیستند.


🔹 #شاخص_کل #بورس امروز با افت ۰.۴۸ درصدی و کاهش ۵۸۴۳ واحدی به ۱.۲۰۵ میلیون واحد رسید.


🔹 #شاخص_هموزن بورس ۰.۱۶ درصد افت کرد و با منفی ۷۱۵ واحد به ۴۳۴ هزار واحد رسید.


🔹 سه نماد #کچاد ، #فملی و #کاوه بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند.


🔹سه نماد #شپنا ، #شستا و #وغدیر بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل داشتند.


🔹مجموع ارزش معاملات کل بازار بورس و فرابورس ۱۸۸۸۹۰ میلیارد ریال بود. امروز ارزش #معاملات_خرد بیش از ۴۱۵۸ میلیارد تومان بود. میزان خروج پول حقیقی در روز جاری حدود ۵۹۸ میلیارد تومان می‌باشد.


🔹شاخص کل #فرابورس با افت ۱۰۶ واحدی به ۱۷۱۱۷ واحد رسید. در جریان معاملات امروز سه نماد #شگویا ، #شغدیر و #فزرین بیشترین تاثیر مثبت و سه نماد #میدکو ، #بپاس و #صبا بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس داشتند.


🔹۷ صنعت برتر بورسی از نظر ارزش معاملات به ترتیب: #فلزات_اساسی ، #بانکها ، #فراورده_نفتی ، #سیمان ، #شیمیایی ، #خودرو ، #چندرشته_ای ،


🔹۷ نماد بورسی با بیشترین ارزش معاملات به ترتیب : #پالایش ، #دارایکم ، #فملی ، #کمند ، #وپارس ، #امینیکم ، #وپاسار ،


🔹 #دلار نقدی ۲۵,۱۶۰ تومان در حال معامله است.


🔹#سهام_عدالت : ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۵درصد (۵۲هزار تومان) افزایش یافت. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱میلیون و ۱۷هزار تومان و ۲۰میلیون و ۷۵۱هزار تومان رسید. ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶میلیون و ۶۱۰هزار تومان رسیده است.



♓️

انتهای خبر

0
0