بورس۲۴
1401/07/30
13:37
ارزش معاملات خرد دوباره به بالای ۲ همت رسید

ارزش معاملات خرد امروز بیش از ۲ همت بود که در مقایسه با روز چهارشنبه حدود ۳۹ درصد افزایش را تجربه کرد. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی، فرآورده های نفتی، محصولات شیمیایی و بانک ها و موسسات صورت گرفت.

ارزش معاملات خرد دوباره به بالای 2 همت رسید

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد امروز بیش از ۲ همت بود که در مقایسه با روز چهارشنبه حدود ۳۹ درصد افزایش را تجربه کرد. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی، فرآورده های نفتی، محصولات شیمیایی و بانک ها و موسسات صورت گرفت.


تراز پول خرد بازار منفی ۹۷ میلیارد تومان و در صندوق های با درآمد ثابت بازار هم منفی ۳۶۴ میلیارد تومان بود.


گروه های قند و شکر با ۲۹,۵ میلیارد تومان، فرآورده های نفتی با ۱۳,۴ میلیارد تومان و محصولات کاغذی با ۴,۵ میلیارد تومان بیشترین ورود پول از سوی حقیقی ها را تجربه کردند. در مقابل گروه های بانکی، شیمیایی و فلزی با بیشترین خروج پول حقیقی و ورود نقدینگی از سوی حقوقی ها همراه شدند.


نمادهای قیستو، شاوان، وبرق، حکشتی، خنصیر، انرژی۳، غشهد، لطیف و وتوس عمده ترین خریدهای حقیقی از حقوقی بودند. حقوقی ها تا توانستند نوری، تمحرکه، بپاس، خساپا، خودرو، وپاسار، وبملت، دی و فملی خریدند.


در یک ساعت ابتدایی معاملات روز جاری شاخص کل بیش از هزار واحد رشد کرده بود اما در ادامه کل راهی که رفته بود را به سمت پایین برگشت و نسبت به روز قبل ۱,۲۱۹ واحد کاهش یافت. شاخص هموزن اما ۴۰۰ واحد رشد داشت. کگل، کچاد، فولاد و نوری بیشترین تاثیر منفی و شتران، شپنا و حکشتی عمده ترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

انتهای خبر

0
0