فرارسانه
1400/09/10
14:31
نگاهی به معاملات بازارهای فرابورس در روزچهارشنبه(دهم آذرماه 1400) ✅ خرید و فروش 1400 میلیارد تومان سهم 📌روزچهارشنبه ‌بازارهای فرابورس ایران ش...

نگاهی به معاملات بازارهای فرابورس در روزچهارشنبه(دهم آذرماه ۱۴۰۰)



✅ خرید و فروش ۱۴۰۰ میلیارد تومان سهم



📌روزچهارشنبه ‌بازارهای فرابورس ایران شاهد معاملاتی به ارزش بیش ازیک هزار و ۹۷۹ میلیارد تومان انواع اوراق مالی بودند و درنهایت آیفکس فرابورس در پایان بازار امروز با افت ۲۲۴ پله ای مواجه شد و در عدد ۱۹هزار و ۲۳۵ واحد قرار گرفت.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران در معاملات روز جاری، چهارشنبه دهم آذرماه، بازارهای فرابورس ایران معاملاتی به ارزش بیش از یک هزار و ۹۷۹ میلیارد تومان را تجربه کردند. بر همین اساس امروز بالغ‌بر یک میلیارد و ۷۲۲ میلیون برگه انواع اوراق مالی در ۱۸۹ هزار نوبت معاملاتی دست‌به‌دست شد.



☸️شاخص کل فرابورس تحت تاثیر افت قیمت نمادهای زاگرس، آریا، کگهر، ذوب و فرابورس ۲۲۴ واحد پایین آمد و در رقم ۱۹هزار و ۲۳۵ قرار گرفت. این در حالی بود که نمادهای غصینو و فجهان با رشد قیمت و اثر مثبت، مانع ریزش بیشتر این متغیر شدند.



☸️نگاهی به ارزش معاملات بازارهای فرابورس به تفکیک نشان می‌دهد امروز بیش از یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون برگه سهام خریدوفروش شده که ارزش این مبادلات نزدیک به ۱۴۰۰ میلیارد تومان بود.



☸️همچنین در بازار اوراق مالی اسلامی دادوستد بیش از ۳ میلیون برگه انواع اوراق به ارزش ۲۴۹ میلیارد تومان انجام شد.



☸️گفتنی است طی دادوستدهای روز جاری نمادهای فجهان، سپیدار، کرمان، آریا، مدیریت، سمگا و غصینو پر تراکنش ترین نمادهای فرابورس بودند.



☸️این گزارش حاکی است امروز صدرنشینی بازار با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای فولای، پیزد، حآسا، شبصیر، سپیدار، غصینو و غگلستا بود. در مقابل سوی دیگر بازار سهامداران نمادهای توسن، زکشت، توریل، کشرق، زاگرس، کتوکا و دسانکو شاهد بیشترین افت قیمت ها بودند.




#فرابورس



#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0