دنیای بورس
1402/08/27
15:28
جریمه بانک خاورمیانه با وجود عدم درخواست وام به این بانک

بانک خاورمیانه بیان کرد مطابق با قانون جهش تولید مسکن، سازمان امور مالیاتی موظف است در صورت عدم رعایت موضوع مالیاتی برابر ۲۰ درصد تعهد انجام نشده را از بانک های مستنکف اخذ نماید.


پارس فولاد سبزوار اعلام کرد که صورت حساب دریافتی این شرکت از شرکت گاز ملی ایران، نرخ هر متر مکعب گاز مصرفی واحد های احیای فولادی تعدیل و از ۴۰۰۰ تومان به حدود ۳۰۰۰ تومان تغییر یافته است.


شرکت خدمات فنی فولاد یزد (خفولا) بیان کرد با توجه به پیگیری های لازم جهت نتیجه مناقصه تامین نیروی بارگیرخانه شرکت معدنی املاح ایران متاسفانه شرکتهای دیگر نرخ پایین تری را اعلام کردند و این شرکت به عنوان برنده مناقصه اعلام نشد.


مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر (شوینده) در نظر دارد تعداد ۴۱ میلیون سهم معادل ۹۹/۸۶درصد از سهام شرکت مدیریت یاران توسعه بهشهر (سهامی خاص) را با موضوع فعالیت تولید انواع جعبه‌های مقوایی و کارتن از طریق مزایده عمومی واگذار نماید.


شرکت البرز دارو اعلام کرد در نظر دارد اوراق مرابحه ۴۰۰ میلیارد تومانی بابت تامین بخشی از سرمایه در گردش شرکت، جهت خرید مواد اولیه با نرخ ۲۳٪ با دوره بازپرداخت ۴۸ ماه منتشر نماید.


شرکت سیم و کابل ابهر که پیش از این از پیشنهاد افزایش سرمایه۶۳ درصدی از محل افزایش سرمایه خبر داده بود، اعلام نمود که گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.


شرکت گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران (وتوصا) در ۱۲ ماهه منتهی به شهریور ۴۹۹ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده که با افزایش ۴۴ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه شده است.


بانک خاورمیانه بیان کرد مطابق با قانون جهش تولید مسکن، سازمان امور مالیاتی موظف است در صورت عدم رعایت موضوع مالیاتی برابر ۲۰ درصد تعهد انجام نشده را از بانک های مستنکف اخذ نماید.


این بانک اعلام کرد سازمان امور مالیاتی بدون توجه به امکان اجرای حکم قانون ناشی از عدم معرفی افراد واجد شرایط از طرف وزارت راه و شهرسازی بوده و بانک مستنکف از اجرای قانون نیست، مبادرت به صدور برگه مطالبه مالیات کرده است.


قشیر در اطلاعیه ای از معامله با شرکت زمزم ایران و شرکت کشاورزی دامپروری بینالود نیشابور خبر داده است.


اما غشاذر با رشد ۶۰ درصدی سود عملیاتی در ۶ ماهه نخست سال را ناشی از افزایش نرخ فروش، تغییر ترکیب سبد فروش به شرکت بازرگانی، برگزاری منظم مناقصات جهت کشف حداقل قیمت خرید مواد اولیه و بسته بندی، کاهش اعمال تخفیف ذیل فاکتور به ۳٪ و تولید محصولات جدید دانسته است.


بیمه تعاون با رشد ۳۱ درصدی سود عملیاتی ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ همراه شده که دلیل آن را افزایش درآمد حق بیمه و افزایش سایر درآمدهای بیمه ای( کارمزد بیمه اتکایی واگذاری) به جهت افزایش واگذاری اتکایی اعلام کرده است.


شرکت پویا زرکان آق دره (فزر) در خصوص تغییر نرخ گاز توضیح داد با توجه به اینکه معدن این شرکت گازرسانی نشده است، موضوع تاثیر تغییر قیمت گاز سوخت بر نتایج عملکرد این شرکت آثار مالی با اهمیت ندارد.


شرکت قند نقش جهان (قنقش) از خرید دو دستگاه پرس تفاله در راستای افزایش ظرفیت تولیدی خود خبر داد.


شرکت سیمان شاهرود (سرود) اعلام کرد اعضای هیئت مدیره با افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های ثابت مشهود(طبقه زمین) موافقت و همچنین مقرر شده سایر اقدامات مرتبط نیز توسط مدیر عامل در اسرع وقت پیگیری گردد.


اما جوین پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی این شرکت را مطرح کرد.

انتهای خبر

0
0