بورس۲۴
1402/10/30
13:20
خروج سنگین پول از بورس

تراز پول خرد بازار امروز نیز منفی بود اما در قیاس با روزهای قبل شدت بیشتری داشت. حقیقی ها حدود ۹۳۵ میلیارد تومان سرمایه از بازار بیرون بردند.

بورس۲۴ : خالص ارزش معاملات خرد با ۴۲ درصد افزایش نسبت به روز چهارشنبه به حدود ۵,۴۲۰ میلیارد تومان رسید. بیشترین معاملات در گروه های فلزات اساسی، خودرو و ساخت قطعات و محصولات شیمیایی انجام شد.


تراز پول خرد بازار امروز نیز منفی بود اما در قیاس با روزهای قبل شدت بیشتری داشت. حقیقی ها حدود ۹۳۵ میلیارد تومان سرمایه از بازار بیرون بردند. بخش عمده این پول از گروه های فلزات اساسی، بانکی و صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله و همچنین نمادهای فصبا، دی، وخارزم، فولاد، شستا، وبملت، خودرو، شگستر و خگستر خارج شد که بیشترین حمایت از سوی حقوقی ها را در پی داشت.


اما گروه های انبوه سازی، دباغی و کاشی سرامیک شاهد بیشترین ورود پول خرد شدند. عمده ترین جذب پول خرد هم از طریق نمادهای خبنیان، ثجنوب، ونوین، سنیر، وملی، کصدفح، فزر، ثعمرا، کاریز و شرنگی صورت گرفت.


روند نزولی شاخص کل در نیمه دوم شدت گرفت و در پایان به افت ۱۹ هزار واحدی تن داد و در محدوده ۲ میلیون و ۱۶۶ هزار واحد آرام گرفت. تاپیکو، شستا، شتران، شبندر، رمپنا، خودرو و وبملت بیشترین نقش آفرینی را در این افول ارتفاع داشتند.


شاخص هموزن نیز حدود ۸ هزار واحد عقب نشست و به سطح ۷۵۴ هزار واحد برگشت. شاخص فرابورس هم ۲۵۲ واحد افت کرد و به ارتفاع ۲۶ هزار و ۴۲ واحد رسید.


انتهای خبر

0
0