مبین تحلیل
1399/04/31
21:25
📌 #کدالبان ❇️#غویتا: افتتاح دو خط تولید در هفته تولید و افزایش سرمایه شرکت غنچه پرور از شرکت‌های زیرمجموعه ویتانا ❇️#فجر: شرکت فولاد امیرکبیر کاش...

📌 #کدالبان


❇️#غویتا: افتتاح دو خط تولید در هفته تولید و افزایش سرمایه شرکت غنچه پرور از شرکت‌های زیرمجموعه ویتانا


❇️#فجر: شرکت فولاد امیرکبیر کاشان طی اطلاعیه از افزایش نرخ محصول گالوانیزه خود از رقم ۱۰۹،۹۵۸ ریال به ۱۳۵ هزار ریال که این محصول حدود ۸۴ درصد از درآمد کل درآمد شرکت شامل می‌شود.


❇️#لکما: از مطالبات ۱۴.۵ میلیارد تومانی شرکت با بانک تجارت حدود ۷ میلیارد تومان آن وصول شده و به حساب شرکت واریز شده است.


❇️#خموتور: دریافت مجوز افزایش نرخ فروش محصولات به میزان ۴۵ درصد، که این محصول حدود ۹۷ درصد از درآمد شرکت را شامل می‌شود.


❇️#آ.س.پ: انعقاد قرارداد پیمان مدیریت با موضوع مدیریت فنی ، اداری و اجرایی ، مهندسی ، ساخت ، تامین ، خرید و ادامه عملیات ساختمانی جهت تکمیل پروژه ساختمان در حال احداث شرکت بیمه کوثر.


❇️#ومعادن: این شرکت قصد واگذاری تغدای از پروژه‌های تحت مالکیت خود را به بهای‌تمام‌شده به شرکت زیرمجموعه خود به نام تجلی صنعت که ۱۰۰٪ سهام این شرکت متعلق به این شرکت می‌باشد، دارد. که لیست این شرکت‌ها عبارت‌اند از:۳۹.۸۸٪ سهام شرکت کارگزاری سی ولکس، ۳۵٪ شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان با تولید سالیانه ۳.۵ تن میلیون کنسانتره، ۳۵٪ شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه، ۱۶.۶۷٪ شرکت بین‌المللی همراه جاده ریل دریا.


❇️#تبرک: واگذاری ۱۰۰ درصد از سهام شرکت زیرمجموعه بهینا به شرکت #غشهداب.


❇️#وکوثر: موافقت شرکت بورس اوراق بهادار نسبت به پذیرش سهام شرکت اجداد زربال در بازار دوم بورس.


❇️#وتوکا: صدور افزایش سرمایه ۵۵ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی و سود انباشته.


❇️#ارفع: صدور افزایش سرمایه ۳۳ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی.


❇️#تاپکیش: انعقاد قرارداد با شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با موضوع ارایه خدمات و تعمیرات ۲۸۰ هزار دستگاه کارتخوان به ارزش ۲۶ میلیارد تومان که حدود ۲۵ درصد آن به صورت پیش‌پرداخت نقدا پرداخت شده است.


❇️#فاراک: انعقاد قرارداد تامین بجهیزات پروژه پتروشیمی کیان به ارزش ۵۸۱ هزار یورو.


❇️#وبصادر: بانک صادرات ایران در سه ماهه اول سال مالی با کاهش هزینه‌های خود و افزایش درآمدهای سرمایه‌گذاری سودی بالغ بر ۱ تومان به ازای هر سهم داشته است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۰۰ درصد رشد داشته است. لازم به ذکر است که شرکت در کل سال مالی ۹۸ حدود ۱.۴ تومان سود ساخته بود. همچنین این بانک در نظر دارد یکی از زیرمجموعه‌های خود را تحت عنوان شرکت سپهر صادرات عرضه کند، که درصورت عرضه ۱۰ درصدی این شرکت میتواند به ازای هر سهم سودی بالغ بر ۱۲ تومان داشته باشد.


❇️#شرکت‌های_بیمه‌ای: طی ۳ ماه اول سال مالی ۹۹ اکثر شرکت‌های بیمه‌ای عملکرد قابل توجهی را داشته‌اند. به طوری که شرکتی همچون #بساما رشد سودآوری قابل توجه ۱۴۶۶ درصدی داشته است. این روند در سایر شرکت‌های بیمه‌ای همچون #البرز، #وکوثر و... نیز بوده است. عمده دلیل این رشد سودآوری در اکثر بیمه‌ها می‌تواند کاهش ذخایر حق بیمه و خسارات و سایر هزینه‌های شرکت‌ها بوده است.


➖➖➖➖➖➖➖



انتهای خبر

0
0