فرارسانه
1402/07/09
15:43
📅آمار معاملات فرابورس در دومین روز هفته (9 مهرماه 1402) 💢 4.6 میلیارد برگه دارایی مالی تغییر مالکیت دادند 📍 بازارهای سهام فرابورس در معاملات امر...

📅آمار معاملات فرابورس در دومین روز هفته (۹ مهرماه ۱۴۰۲)



💢 ۴.۶ میلیارد برگه دارایی مالی تغییر مالکیت دادند



📍 بازارهای سهام فرابورس در معاملات امروز شاهد داد و ستد بیش از ۴.۶ میلیارد دارایی مالی بین سرمایه‌گذاران بودند.



☸️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در معاملات روز جاری یک‌شنبه ۹ مهرماه، بازارهای فرابورس شاهد داد و ستد بیشتر از ۴.۶ میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزشی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان طی ۲۱۱ هزار نوبت معاملاتی بودند.



☸️نگاهی به ارزش معاملات به تفکیک ابزار نشان می دهد امروز در بازارهای سهامی فرابورس بیشتر از ۲.۳ میلیارد برگه سهم به ارزشی نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خریدوفروش شد.



سرمایه‌گذاران فرابورسی امروز ۲ میلیارد واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری را هم به ارزش بیش از ۲هزار میلیارد تومان دادوستد کردند.



در ادامه معاملات روز یک‌شنبه بیش از ۲۶ میلیون اوراق مالی اسلامی به ارزش ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دادوستد شد. همچنین در جریان عملیات بازار باز بانک مرکزی نیز ۱۵۱ میلیون برگه به ارزش حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان معاملات ثبت شد.



در بازار روز جاری نمادهای خاور، آریا، زاگرس، شگویا، شاوان، وسپهر و انتخاب با بیشترین اثر منفی بر شاخص کل، افت ۲۲۹ واحدی این متغیر را رقم زدند تا در سطح ۲۵ هزار و ۷۸۱ واحد به کار خود پایان دهد.



همچنین شاخص قیمت طی روزی که گذشت ۵۶ واحد منفی شد و شاخص کل هم وزن نیز افتی ۱۲۷۲ واحدی داشت.



☸️ صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای زملارد، قشیر، حسینا، زفکا، کتوکا، وطوبی و حریل بود و در مقابل نمادهای ثعمرا، خاور، کی بی سی، میهن، شاوان، بالاس و فگستر کاهش قیمت را داشتند.



در پایان بازار امروز نمادهای بمولد، خاور، دی، فن افزار، نیان، کتوسعه و عالیس در جدول نمادهای پر تراکنش قرار گرفتند.



#گزارش_بازار


#آمار_معاملات


#فرابورس



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0