مبین تحلیل
1399/12/24
21:56
#کدالبان 🔸#سباقر از طرح توسعه 850 هزار تنی برای سال جدید بهره برداری خواهد کرد که مجموعا ظرفیت اسمی به 2 میلیون تن در سال افزایش پیدا می کند. در حا...

#کدالبان


🔸#سباقر از طرح توسعه ۸۵۰ هزار تنی برای سال جدید بهره برداری خواهد کرد که مجموعا ظرفیت اسمی به ۲ میلیون تن در سال افزایش پیدا می کند. در حال حاضر با ۷۰٪ ظرفیت اسمی فعلی و با ۸۰٪ صادرات فعالیت می کند.



🔸#پکرمان در زیرمجموعه خود (لاستیک سیرجان) با رشد ۱۰۰٪ سود خالص از ۹ به ۱۸ میلیارد تومان رسید.



🔸#لخزر و پیشنهاد هیات مدیره برای افزایش سرمایه ۵۰۰٪ از محل آورده نقدی جهت اصلاح ساختار مالی و کاهش هزینه های مالی



🔸#کلوند و دریافت مجوز افزایش نرخ ۱۵٪ محصولات که رقم فروش سال ۱۴۰۰ را تا ۴۵۰ میلیارد تومان می تواند با رشد همراه کند.



🔸#سیلام در سال مالی منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹ موفق به تبدیل زیان خالص به سود خالص۸ میلیارد تومانی شد؛ این سودآوری از محل افزایش ۱۷٪ مبلغ فروش و ۲۴٪ سود ناخالص به دست آمده است.



🔸#شکبیر:تداوم روند خوب شکبیر در بهمن ماه با فروش ۱۸۰۰ میلیارد تومانی



🔸#شرنگی:افزایش سرمایه ۱۱۳ درصدی شرنگی از محل سود انباشته



🔸#لوتوس: پذیرش تعهدپذیره نویسی اوراق مرابحه عام دولت (اراد ۸۴) سررسید ۱۴۰۳/۰۶/۲۴- نرخ سود ۱۸درصد سالانه-درآمد تعهد پذیره نویسی ۱,۶۱۱ میلیارد ریال طی ۴۲ ماه شناسایی می گردد.



🔸#پاکشو: موافقت مجمع با افزایش سرمایه ۱۱۰۰ درصدی عمدتا از محل مازاد تجدید ارزیابی



🔸#قشرین: فروش ۲.۶ میلیون سهم قند بیستون با سودآوری ۳۹۰۰ میلیارد تومان



🔸#غویتا: این شرکت با ثبت فروش ۵۸۰ میلیارد تومانی در سال مالی ۹۹ سودی معادل با ۱۵۲ تومان به ازای هر سهم با سرمایه ۱۳۱ میلیارد تومانی داشته است که رشد۲۶۰ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته داشته است.



🔸#ستران: زمین های شرکت ۷۶۰ میلیارد تومان توسط کارشناس ارزشگذاری شد. شرکت افزایش سرمایه از این محل را در دستورکار قرار داد.سرمایه فعلی شرکت ۱۷۵ میلیارد تومان میباشد.



🔸#ونوین: این بانک قصد دارد سرمایه گذاری اقتصاد نوین (با نماد سنوین در بازار زرد فرابورس) را به صورت یکجا عرضه خواهد کرد. ونوین قیمت پایه عرضه را ۲۰۰۰ تومان در نظر گرفته است درحالی که قیمت تابلوی سنوین ۱۰۰۰ تومان میباشد. از محل این فروش مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد تومان درآمد برای بانک اقتصاد نوین شناسایی خواهد شد.



➖➖➖➖➖




انتهای خبر

0
0