رمزارز نیوز
1401/06/22
16:00
پروتکل نیر، میزبان جدید استیبل کوین تتر!

بر اساس گزارش‌های جدید منتشرشده، پروتکل نیر (NEAR) به جدیدترین شبکه‌ای تبدیل شده که تتر (USDT)، بزرگترین… مطالعه مطلب ...

بر اساس گزارش‌های جدید منتشرشده، پروتکل نیر (NEAR) به جدیدترین شبکه‌ای تبدیل شده که تتر (USDT)، بزرگترین استیبل کوین بازار، بر بستر آن راه‌اندازی می‌شود. به این ترتیب، رهبر بازار استیبل کوین‌ها اکنون در مجموع در ۱۲ بلاکچین مختلف در گردش است.


در همین راستا، پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، می‌گوید:


ما برای راه‌اندازی USDT در شبکه نیر هیجان‌زده هستیم و از این طریق، دسترسی جامعه خود را به اولین، پایدارترین و قابل اعتمادترین استیبل کوین در فضای ارزهای دیجیتال افزایش می‌دهیم. اکوسیستم نیر امسال شاهد رشد تاریخی بوده و ما معتقدیم وجود تتر برای کمک به ادامه رشد آن ضروری است.


لازم به ذکر است که این اطلاعیه، همزمان با یک نقطه عطف بزرگ برای شبکه نیر منتشر شده است. تیم توسعه‌دهنده این شبکه در توییتی اعلا کرده که این پروتکل اکنون میزبان بیش از ۷۰۰ پروژه است.


همانطور که در بالا ذکر شد، با این ادغام، تتر در مجموع در ۱۲ شبکه مختلف در گردش خواهد بود. علاوه بر نیر، از دیگر بلاکچین‌های میزبان این استیبل کوین می‌توان به پالیگان، اتریوم، سولانا، اولانچ، الگوراند، ایاس، اومنی (Omni)، ترون و بیت کوین کش، اشاره کرد.


بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در صفحه شفافیت تتر، در حال حاضر بیشتر USDTهای موجود در شبکه ترون (حدود ۳۳ میلیارد دلار) و پس از آن، در شبکه اتریوم (۳۲٫۳ میلیارد دلار) در گردش هستند.


انتهای خبر

0
0