بورس پرس
1401/06/03
00:00
معاملات مشکوک بانک فرابورسی، یک پتروشیمی، "فارس"، بورس تهران + ۱۱ نماد

در روز رشد ۱۰.۹ هزار واحدی شاخص، بانک فرابورسی، یک پتروشیمی، "فارس"، بورس تهران به همراه ۱۱ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام کم حجم و مثبت و با اقبال به گروه های کوچکتر آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۱۰ هزار و ۹۲۳ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۴۴۲ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۵ و ۶ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، سایپا، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، ایران خودرو به همراه شستا با تقاضای ۶۱۷، ۵۲۲، ۴۷۸، ۳۷۸ و ۳۵۰ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۵ تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، پتروشیمی داراب شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه با رشد ۲.۹ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۴۳.۶ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های نورد و قطعات فولادی ، سیمان آرتا اردبیل ، بورس تهران ، صنایع تجهیزات نفت، بسته بندی مشهد، بانک ایران زمین ، سرمایه گذاری البرز، زغال سنگ پروده طبس، بازرسی مهندسی و صنعتی ایران ، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس ، سرمایه گذاری هامون صبا ، توسعه و عمران نائین، نوش پونه مشهد و گلتاش ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور بانک فرابورسی، یک پتروشیمی، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، بورس تهران به همراه ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0