بورس۲۴
1401/01/09
15:18
ثبت نخستین رکورد در بورس ۱۴۰۱ / پنج همت معامله خرد انجام شد

پرمعامله ترین گروه های بازار از لحاظ ریالی به ترتیب خودرو و قطعه ساز، فرآورده های نفتی، بانک ها و موسسات، شرکت های چند رشته ای صنعتی و محصولات شیمیایی بودند...

ثبت نخستین رکورد در بورس 1401 / پنج همت معامله خرد انجام شد

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد به بالای ۵ همت رسید که نسبت به دیروز حدود ۴۹ درصد افزایش داشت.


پرمعامله ترین گروه های بازار از لحاظ ریالی به ترتیب خودرو و قطعه ساز، فرآورده های نفتی، بانک ها و موسسات، شرکت های چند رشته ای صنعتی و محصولات شیمیایی بودند.


تراز پول حقیقی بازار پس از ۵ روز متوالی مثبت ماندن، امروز منفی شد. سهامداران حقیقی حدود ۲۸۳ میلیارد تومان سرمایه از بازار خارج کردند.


حقیقی ها بیش از همه دتوزیع، فرابورس، سمگا، دلر، خصدرا، شفا، واحصا، خگستر، شلرد، دسبحا، تیپیکو، سامان و ثمسکن خریدند. اما حقوقی ها بیشترین حمایت خود را از نمادهای خساپا، شتران، شپنا، فولاد، شبندر، شاوان، خودرو، وبملت، حکشتی، شستا، تجلی و فملی نشان دادند.


تراز پول حقیقی در صندوق های با درآمد ثابت برای چهارمین روز پیاپی منفی ماند و به خروج حدود ۱۱۵ میلیارد تومان منتهی شد.


در دقایق پایانی نماد فارس بازگشایی شد و شاخص کل را بالا کشید اما معاملات این نماد ابطال شد تا شاخص مجددا لباس قرمز بر تن کند. در انتهای بازار شاخص با افت ۴ هزار و ۴۰۷ واحد در محدوده یک میلیون و ۴۱۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هموزن اما ۲ هزار و ۴۸۱ واحد رشد کرد و به ارتفاع ۳۶۲ هزار واحد دست یافت. شاخص فرابورس نیز ۲۹۳ واحد مثبت شد.


فولاد، شتران، فملی، خودرو و کگل بیشترین تاثیر منفی و شستا و جم بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند.


در ادامه دیروز، امروز هم قیمت دلار آزاد به روند صعودی خود ادامه داد و تا محدوده ۲۶ هزار و ۸۸۰ تومان پیش رفت.

انتهای خبر

0
0