فرارسانه
1401/02/31
16:03
📆امروز در بازارهای فرابورس چه گذشت؟ (شنبه 31 اردیبهشت‌ماه 1401) ✅خریدوفروش 1600 میلیارد تومان سهم 📌طی دادوستدهای اولین روز هفته بیش از 4 هزار و 3...

📆امروز در بازارهای فرابورس چه گذشت؟ (شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱)



✅خریدوفروش ۱۶۰۰ میلیارد تومان سهم



📌طی دادوستدهای اولین روز هفته بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان انواع دارایی مالی در بازارهای فرابورس دست‌به‌دست شدند.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در دادوستدهای روز جاری، شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه، بیش از ۳.۲ میلیارد برگه دارایی مالی به ارزش بیش از ۴ هزار و ۳۳۷ میلیارد تومان در ۲۹۹ هزار نوبت معاملاتی دادوستد شد.



بررسی گزارش‌های معاملات در بازارهای فرابورس نشان می‌دهد ۲.۷ میلیارد برگه سهم به ارزش بیش از ۱۶۰۰ میلیارد تومان امروز خریدوفروش شد.



در بازار اوراق مالی اسلامی نیز امروز شاهد دادوستد ۲۲ میلیون برگه به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان بودیم.



گفتنی است طی مبادلات اولین روز هفته سرمایه‌گذاران بیشترین تمرکز و توجه را در نمادهای کرمان، ددانا، افرا، آریا، شاروم، تلیسه و فرابورس داشتند که منجر شد تا این نمادها در صدر جدول پر تراکنش‌های بازار قرار بگیرند.



آیفکس فرابورس هم امروز تحت تاثیر افت قیمت سهام نمادهای نوین، حآسا، زماهان، کیمیا، سدبیر، شاروم و نطرین ۱۰۴ واحد افت کرد و در عدد ۲۱ هزار و ۵۳۹ قرار گرفت



صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای وگستر، زفکا، زنگان، ثرود، فروسیل، زبینا و حگهر بود و در مقابل نمادهای نوین، حآسا، زماهان، کیمیا، سدبیر، شاروم و نطرین بود.




#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0