بورس۲۴
1401/09/19
13:41
بازار در دستان فروشنده ها

ارزش معاملات خرد به محدوده ۳,۶ همت رسید که نسبت به روز چهارشنبه ۱۰ درصد افت را متحمل شد. پرمعامله ترین گروه ها به ترتیب خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فرآورده های نفتی، سرمایه گذاری ها و فلزات اساسی بودند.

بازار در دستان فروشنده ها

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد به محدوده ۳,۶ همت رسید که نسبت به روز چهارشنبه ۱۰ درصد افت را متحمل شد. پرمعامله ترین گروه ها به ترتیب خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فرآورده های نفتی، سرمایه گذاری ها و فلزات اساسی بودند.


ارزش کل معاملات امروز ۷,۲ همت بود که بیش از ۱۵ درصد از آن مربوط به معاملات گروه خودرو و ساخت قطعات می شد.


حقیقی ها حدود ۴۰۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار و حدود ۴۵۰ میلیارد تومان از صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله در بازار خارج کردند.


بیشترین خروج پول خرد از گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی و فلزات اساسی و از نمادهای خودرو، خساپا، خاور، شستا، فولاد، شبندر، شپنا، خبنیان، نوری و آریا انجام شد.


گروه های بیمه و صندوق بازنشستگی، هتل و رستوران و قند و شکر در صدر ورود پول خرد قرار داشتند. از بین نمادها حقیقی ها تا توانستند وحافظ، غدشت، گشان، وساپا، وپترو، فغدیر، ختور، کگل، تمحرکه و نوین را از حقوقی ها خریداری کردند.


شاخص کل با افت ۱,۳۶ درصد معادل ۱۹ هزار واحدی مواجه شد که بیشترین تاثیر منفی را از نمادهای میدکو، فولاد، وپاسار، شبندر، خودرو، شپنا و فملی گرفت.


شاخص هموزن نیز با کاهش ۱,۰۲ درصد ۴,۲۵۰ واحد پایین رفت. شاخص فرابورس هم ۱۰۸ واحد افت داشت.

انتهای خبر

0
0