آکادمی هلاکوئی
1400/12/02
00:00
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۲ اسفند)

اواسط هفته گذشته بود که با قدرت گرفتن…

اواسط هفته گذشته بود که با قدرت گرفتن گاوها، ارز دیجیتال اول بازار تراز ۴۵۰۰۰ دلار را به چالش کشید. در حالی که به نظر می رسید خریداران می توانند قدرت خود را همچنان حفظ کنند، ریجکت شدن دوباره باعث شد بیت کوین در عرض چند ساعت، چندین هزار دلار سقوط کرده و برای اولین بار از اوایل فوریه (اواسط بهمن) تا مرز ۴۰۰۰۰ دلار کاهش یابد.


در حالی که این سطح برای مدتی حفظ شد، اندکی پس از آن وضعیت بدتر شد و بیت کوین روز جمعه و طی روزهای تعطیلات آخر هفته به زیر این سطح سقوط کرد.


همانطور که تا حدودی انتظار می رفت، بیت کوین دیروز یک بار دیگر چند هزار دلار کاهش یافت و به ۳۸۰۰۰ دلار رسید که پایین ترین سطح قیمت از ۴ فوریه (۱۵ بهمن) تاکنون بود.


در حال حاضر، BTC مقداری از ارزش از دست رفته خود را پس گرفته و در حدود ۳۹۰۰۰ دلار ایستاده است. با این وجود، بیش از ۷ درصد کاهش هفتگی به این معنی است که ارزش بازار این دارایی هنوز کمتر از ۷۵۰ میلیارد دلار است.


SOL ، LUNA و SHIB در مسیر اصلاح آلتکوین ها پیشرو هستند


کوین های جایگزین نیز در این مدت به اندازه رهبر خود روزهای پرتلاطمی را پشت سر گذاشته اند. با این حال، بیشتر آنها امروز نشانه هایی از بهبود را نشان داده اند.


بازار2 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (2 اسفند)

اتریوم یکی از مهم‌ترین بازنده‌های اخیر بوده است. قبل از اینکه اصلاح گسترده بازار قیمت اتر را به حدود ۲۶۰۰ دلار برساند، این ارز با قیمت ۳۲۰۰ دلار معامله می شد. ولی افزایش ۴ درصدی از آن زمان، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار را به بالای ۲۷۰۰ دلار رسانده است.


بایننس کوین، کاردانو، آوالانچ، پولکادات، دوج کوین، لایت کوین و ATOM همگی درصد رشد نسبتا مشابهی را تجربه کرده اند. افزایش بیشتر قیمت در میان آلتکوین هایی مثل سولانا، ترا، شیبا و MATIC مشهود است. در نتیجه این تغییر، SOL با قیمت ۹۵ دلار، LUNA بالای ۵۰ دلار، SHIB تا ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار، و MATIC نزدیک به ۱.۶ دلار معامله می شوند.


BitTorrent با افزایش ۳۱ درصدی، مهم‌ترین برنده امروز است و پس از آن Quant (۱۷٪)، Waves (۱۲٪) و Axie Infinity (۱۰٪) قرار دارند.


ارزش بازار ارزهای دیجیتال از پایین ترین سطح دیروز حدود ۶۰ میلیارد دلار افزایش یافته است، اما همچنان زیر ۱.۸ تریلیون دلار است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0