رمزارز نیوز
1402/03/04
15:37
صرافی اوکی‌اکس به هنگ کنگ رفت!

صرافی اوکی‌اکس می‌خواهد با تبعیت از قوانین دولت‌ها و نهادهای قانونی، سرویس‌هایش را در نقاط مختلف جهان گسترش… مطالعه مطلب ...

صرافی اوکی‌اکس می‌خواهد با تبعیت از قوانین دولت‌ها و نهادهای قانونی، سرویس‌هایش را در نقاط مختلف جهان گسترش دهد. از این رو، صرافی OKX اعلام کرد که ارائه خدمات در هنگ کنگ را آغاز کرده است. در ابتدای این مسیر، بستر تبادل رمزارزهای BTC، ETH ،ADA ،MATIC ،SOL ،DOT ،UNI ،LINK ،SAND ،LTC ،AVAX ،AXS ،ATOM ،XLM ،USDT و USDC برای کاربران هنگ کنگی فراهم خواهد شد. کاربران می‌توانند این توکن‌ها را با استفاده از دلار هنگ کنگ (HKD)، به صورت همتا به همتا (P۲P) یا از طریق شبکه‌های پرداختی جهانی مثل ویزا (Visa)، مستر کارت (Mastercard) یا اپل‌پی (ApplePay) خریداری کنند.


صرافی اوکی‌اکس خدماتش را مطابق با سیستم نظارتی جدید دولت هنگ کنک ارائه می‌کند. همچنین OKX یک دفتر محلی در این کشور افتتاح خواهد کرد. در طول یک سال گذشته، این صرافی مشهور فرآیندها و سیستم‌های کنترل و نظارت خودش را تقویت کرده تا بتواند به کاربران بیشتری سرویس ارائه دهد.


کشور هنگ کنگ در راه تبدیل شدن به یکی از مهم‌ترین مراکز رسمی بازار رمزارزها گام برمی‌دارد. به همین دلیل صرافی اوکی‌اکس همکاری‌های گسترده‌ای را با مقالات دولتی این کشور آسیایی آغاز کرده است تا راهکارهایی برای جلوگیری از پولشویی و فساد مالی و تامین امنیت کاربران پیدا کند.


لنیکس لای (Lennix Lai)، مدیر ارشد بازرگانی بین‌الملل صرافی OKX، با اشاره به تعهد این شرکت برای ارائه پلتفرمی امن و کاربرپسند برای تجارت جهانی رمزارزها، اعلام کرد که همکاری‌های نزدیک و تعاملات گسترده با دولت‌ها و نهادهای قانون‌گذار برای فعالیت بر طبق قوانین جدید تصویب‌شده برای VASP‌ها، ادامه دارد. VASP‌ها موسسات مالی و پلتفرم‌های فعال در حوزه تبادلات جهانی ارزهای دیجیتال هستند.


انتهای خبر

0
0