بورس۲۴
1401/05/09
13:27
رشد ۲۲ درصدی ارزش معاملات خرد

ارزش معاملات خرد با حدود ۲۲ درصد رشد نسبت به دیروز به حدود ۲,۷ هزار میلیارد تومان رسید. بیشترین داد و ستدها را گروه های فلزات اساسی، خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فرآورده های نفتی و بانک ها رقم زدند.

رشد 22 درصدی ارزش معاملات خرد

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با حدود ۲۲ درصد رشد نسبت به دیروز به حدود ۲,۷ هزار میلیارد تومان رسید. بیشترین داد و ستدها را گروه های فلزات اساسی، خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فرآورده های نفتی و بانک ها رقم زدند.


گروه فعالیت های هنری، سرگرمی و خلاقانه در مرکز توجهات امروز حقیقی ها بودند. اما حقوقی ها بیشترین تزریق نقدینگی را به گروه های فرآورده های نفتی، محصولات شیمیایی و بانکی داشتند.


تراز پول خرد بازار منفی ۵۴۵ میلیارد تومان شد. اما در صندوق های با درآمد ثابت بازار مثبت ۳۷ میلیارد تومان بود.


نمادهای فولاد، شپدیس، سکرد، خبنیان، خساپا، شبریز، خودرو، فگستر، دالبرح و شرنگی بیشترین خریدهای حقیقی از حقوقی بودند. حقوقی ها تا توانستند شبندر، شپنا، آسیاتک، تفارس، شتران، شستا، حکشتی، فملی و شفن خریدند.


در پایان شاخص کل ۱۷ هزار و ۳۵۳ واحد دیگر افت کرد تا در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۳ هزار واحد قرار گیرد. نمادهای شفن، شپنا، کگل، شستا، شبریز و نوری بیشترین نقش را در پایین کشیدن شاخص داشتند اما فولاد به تنهایی نزدیک به هزار واحد شاخص را بالا برد.


شاخص هموزن هم ۷ هزار و ۲۴۱ واحد افت کرد و به محدوده ۳۸۰ هزار واحد رسید. شاخص فرابورس نیز ۱۷۸ واحد منفی خورد.

انتهای خبر

0
0