فرارسانه
1402/08/23
15:40
📆نگاهی به معاملات فرابورس در روزی که گذشت (23 آبان‌ماه 1402) ✅ تغییر مالکیت 5 میلیارد برگه دارایی مالی 📌 بازارهای فرابورس امروز شاهد داد و ستد ...

📆نگاهی به معاملات فرابورس در روزی که گذشت (۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲)



✅ تغییر مالکیت ۵ میلیارد برگه دارایی مالی



📌 بازارهای فرابورس امروز شاهد داد و ستد بیش از ۵.۳ میلیارد برگه انواع دارایی مالی بودند که نزدیک به ۳ میلیارد آن متعلق به برگه های سهام بود.


⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران ، طی معاملات روز سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه، بیش از ۵.۳ میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزشی بالغ بر ۷ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان در ۱۹۲ هزار نوبت معاملاتی خریدوفروش شد.



بررسی بازارها به تفکیک ابزار نشان می دهد نزدیک به ۳ میلیارد برگه سهم به ارزشی بالغ بر دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در بازارهای سهامی فرابورس داد و ستد شدند.



همچنین طی روزی که گذشت ۲.۴ میلیارد واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری به ارزش دو‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مورد جا به جایی قرار گرفت.



بیش از ۲۷ میلیون اوراق مالی اسلامی نیز به ارزش ۲ هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان امروز معامله شد.



در پایان داد و ستدهای سهام در بازارهای فرابورس نمادهای زاگرس، خاور، آریا، هرمز، سپیدار و فزر با بیشترین اثر منفی بر شاخص کل فرابورس، باعث شدند تا آیفکس ۹۰ واحد منفی شود و در سطح ۲۵هزار و ۴۰ واحد به کار خود پایان دهد. این در حالی بود که تجلی با بیشترین اثر مثبت بر این متغیر، مانع افت بیشتر آن شد.



شاخص قیمت فرابورس نیز امروز ۲۲ واحد و شاخص کل هم وزن ۳۶۱ واحد افت را ثبت کردند.



طی این روز صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای افرا، ثغرب، ولشرق، زدشت، بپیوند، ودی و ومعلم بود. در مقابل نمادهای سپیدار، غمایه، گدنا، غدانه، ناما، زماهان و قشیر بیشترین کاهش قیمت‌ها را داشتند.



نمادهای فزر، گدنا، کرمان، توریل، ثرود، خاور و نیان نیز امروز جزو نمادهای پرتراکنش بودند.



#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار


#آمار_معاملات



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0