بورس۲۴
1402/01/20
14:19
ادامه تزریق پول قوی به بازار

بازار امروز در دقایق ابتدایی متعادل بود اما در نیمه دوم قدرت خریداران به طور محسوسی افزایش یافت و خریدها با هیجان بیشتری انجام شد.

ادامه تزریق پول قوی به بازار

بورس۲۴ : بازار امروز در دقایق ابتدایی متعادل بود اما در نیمه دوم قدرت خریداران به طور محسوسی افزایش یافت و خریدها با هیجان بیشتری انجام شد.


ارزش معاملات خرد از مرز ۱۴,۶ همت عبور کرد که در مقایسه با دیروز ۷ درصد رشد داشت. بیشترین معاملات مربوط به گروه های خودرو و ساخت قطعات، شیمیایی، فلزی، بانکی و غذایی بود.


تراز پول خرد بازار مثبت ۱,۱ همت بود. عمده ترین ورود پول خرد به گروه های خودرو و ساخت قطعات، استخراج کانه های فلزی و حمل و نقل و همچنین نمادهای حکشتی، کگل، خودرو، خگستر، وکغدیر، فباهنر، رمپنا، ولکار، زپارس و آریان انجام شد.


در گروه های فرآورده های نفتی، مخابرات و خرده فروشی و نمادهای فملی، شستا، فارس، شپنا، شتران، خبنیان، وبانک، شغدیر، وبملت و سامان شاهد بیشترین خروج پول خرد بودیم.


در پایان شاخص کل رشد ۰,۴۷ درصد معادل ۱۰ هزار واحدی را ثبت کرد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۱۲ هزار واحد ایستاد. نمادهای کگل، رمپنا، خودرو، حکشتی و مبین بیشترین اثر مثبت و فارس و تاپیکو عمده ترین تاثیر منفی را بر آن داشتند.


شاخص هموزن اما رشد بیشتری داشت و با ۱,۶۸ درصد معادل بیش از ۱۱ هزار واحد صعود به مرز ارتفاع ۶۸۸ هزار واحدی نزدیک شد.


شاخص فرابورس نیز ۴۲۸ واحد مثبت خورد و به ارتفاع ۲۷,۴۸۷ واحد رسید.

انتهای خبر

0
0