بورس پرس
1401/08/29
08:32
توقف ۸ نماد و کنفرانس دو سهم بعد از رشد ۵۰ درصدی قیمت + ۹ ابطالی

نماد ۸ شرکت بورسی و فرابورسی برای یک ساعت و یک روز، متوقف و دو شرکت نیز به علت رشد ۵۰ درصدی قیمت سهم مشمول برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در دومین روز کاری هفته، نماد شرکت های گروه بهمن، کشتیرانی، فجر انرژی خلیج فارس، فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، داروسازی عبیدی و سرمایه گذاری صبا تامین به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.


همچنین شرکت های داروسازی سینا و فرآورده‌های تزریقی ایران برای یک روز از تابلو معاملات خارج شدند.


نماد بورس کالا و داروسازی کوثر نیز به دلیل افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام و الزام به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و بدون اعلام زمان متوقف شدند.


در این میان از امروز برای معاملات سهام شرکت های سوژمیران، پتروشیمی داراب و حق تقدم آن محدودیت حجمی (حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش) ۲۰۰ هزار سهمی و برای شرکت پیام هم ۱۰۰ هزار سهمی تعیین شد.


بازارگردانی سهام دو شرکت داروسازی تولید دارو و داروسازی سبحان انکولوژی شروع و حجم مبنای مهرام نیز از امروز به یک تغییر کرد.


همچنین بورس و فرابورس طبق رویه گذشته و بدون اعلام توضیح، معاملات دیروز سهام شرکت های سرمایه گذاری امید، تامین سرمایه نوین، صنعتی بهشهر، فولاد کاوه جنوب کیش، سرمایه گذاری پارس توشه، سایپا شیشه، پلی پروپیلن جم، پتروشیمی خارک و دارویی تهران شیمی را باطل کردند.


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0