بورس۲۴
1401/12/03
13:52
توقف ورود نقدینگی به بازار

رشد بازار فقط دو روز دوام داشت. در روز جاری دست برتر با فروشندگان بود. با این حال در دقیقه های پایانی برخی از بزرگان بازار مانند فولاد و شستا رو به بالا حرکت کردند و خریداران در این نمادها فعال شدند.

توقف ورود نقدینگی به بازار

بورس۲۴ : رشد بازار فقط دو روز دوام داشت. در روز جاری دست برتر با فروشندگان بود. با این حال در دقیقه های پایانی برخی از بزرگان بازار مانند فولاد و شستا رو به بالا حرکت کردند و خریداران در این نمادها فعال شدند.


ارزش معاملات خرد با افت ۲۹ درصدی نسبت به دیروز به محدوده ۶,۶۰۰ میلیارد تومان رسید.


بیشترین معاملات مربوط به گروه های فلزات اساسی، خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فرآورده های نفتی و شرکت های چند رشته ای صنعتی بود.


تراز پول خرد بازار منفی ۳۹۰ میلیارد تومان و در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله مثبت ۲۴۵ میلیارد تومان شد.


عمده ترین خروج پول حقیقی از گروه های فلزات اساسی، فرآورده های نفتی و بانک ها و موسسات و نمادهای خودرو، شستا، شتران، فولاد، فملی، بورس، شپنا، فروژ، شبندر و بپاس صورت گرفت که با بیشترین حمایت از سوی حقوقی ها همراه شد.


در گروه های حمل و نقل، هتل و رستوران و استخراج کانه های فلزی بیشترین ورود پول خرد صورت گرفت. حقیقی ها بیش از همه نمادهای حآفرین، گدنا، چکارن، ذوب، غگلستا، کروی، تاپیکو، بوعلی، تاصیکو، خساپا و خزامیا را خریداری کردند.


شاخص کل با افت ۲ هزار و ۸۰۰ واحدی در محدوده ۱ میلیون و ۶۵۶ هزار واحد ایستاد. شاخص هموزن نیز بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ واحد کاهش داشت و به ارتفاع ۵۰۳ هرا واحد رسید.

انتهای خبر

0
0