بورس۲۴
1402/03/10
14:37
ارزش معاملات خرد به ۸,۶ همت افت کرد

بازار در آستانه تعطیلات با برتری عرضه ها نسبت به تقاضا همراه بود. حدود ۷۰ درصد از نمادها در محدوده های منفی بازار داد و ستد شدند. ارزش معاملات خرد با افت ۴ درصدی نسبت به دیروز به محدوده ۸,۶ همت رسید.

ارزش معاملات خرد به 8,6 همت افت کرد

بورس۲۴ : بازار در آستانه تعطیلات با برتری عرضه ها نسبت به تقاضا همراه بود. حدود ۷۰ درصد از نمادها در محدوده های منفی بازار داد و ستد شدند. ارزش معاملات خرد با افت ۴ درصدی نسبت به دیروز به محدوده ۸,۶ همت رسید. بیشترین معاملات مربوط به گروه های خودرو و ساخت قطعات، بانک ها و موسسات، فلزات اساسی، سرمایه گذاری ها و محصولات شیمیایی بود.


تراز پول خرد بازار منفی ۷۷۸ میلیارد تومان بود.


عمده ترین خروج پول خرد از گروه های خودرو و ساخت قطعات، فراورده های نفتی و فلزات اساسی صورت گرفت که با بیشترین حمایت از سوی حقوقی ها همراه شدند. اما در گروه های محصولات غذایی، تولید محصولات کامپیوتری الکترونیکی و نوری و عرضه برق شاهد بیشترین ورود پول خرد بودیم.


نمادهای ونوین، وسدید، عالیس، خنصیر، سنوین، سامان، تکنو و مادیرا در صدر خریدهای حقیقی از حقوقی قرار داشتند. حقوقی ها بیشتر از شپنا، وبصادر، وبملت، خاور، خزامیا، فولاد، شتران، شستا، خساپا و فملی حمایت کردند.


شاخص کل با بیش از ۱۷ هزار واحد افت در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۷۱ هزار واحد ایستاد. فولاد، شپنا، شبندر، اخابر، فملی و خودرو بیشترین تاثیر منفی و فارس عمده ترین اثر مثبت را بر آن داشتند.


شاخص هموزن نیز با بیش از ۸ هزار واحد کاهش به ارتفاع ۷۶۵ هزار واحد عقب نشست.


شاخص فرابورس هم ۲۰۲ واحداز ارتفاع خود را از دست داد.

انتهای خبر

0
0