کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1401/03/22
13:36
✅صعود 14هزار واحدی شاخص کل بورس 📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با ۱۴هزار و ۸۰ واحد رشد ...

✅صعود ۱۴هزار واحدی شاخص کل بورس



📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با ۱۴هزار و ۸۰ واحد رشد در رقم یک میلیون و ۵۳۲هزار واحد متوقف شد.


🔷️از سویی شاخص کل با معیار هم وزن نیز با افزایش ۱۵۶۱واحدی در رقم ۴۲۱هزار و ۴۲۸واحد ایستاد. معامله گران در این بازار ۴۲۳هزار معامله به ارزش ۴۵هزار و ۶۳۵میلیارد ریال انجام دادند.


🔷️لازم به ذکر است که پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی نوری، پالایش نفت بندرعباس، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی پارس و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس ایجاد کردند.


🔷️شاخص کل فرابورس نیز طی معاملات روز جاری با ۹۲واحد افزایش در رقم ۲۱هزار و هفت واحد متوقف شد. فعالان در این بازار ۲۶۷هزار معامله به ارزش ۵۴هزار و ۸۵۹میلیارد ریال انجام دادند.


🔷️گفتنی است که پلیمر آریاساسول، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، سرمایه گذاری صباتامین، پتروشیمی تندگویان، نفت ایرانول و بهمن دیزل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل داروسازی دانا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس ایجاد کردند.



انتهای خبر

0
0