آکادمی هلاکوئی
1401/04/13
20:10
رالی آلت کوین ها با افزایش قیمت کاردانو، ترون و Avalanche

ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت…

ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳/۲۵ درصد افزایش یافته است، به طوری که شاخص های تکنیکالی علائمی از کف بیت کوین را نشان می‌دهند و بازار در ابتدای هفته قدرت خود را نشان داده است.


قیمت بیت کوین در ۴ جولای (۱۳ تیر) به بالاترین حد روزانه ۱۹،۸۵۸ دلار رسید و زمینه را برای دومین روز متوالی افزایش قیمت ها فراهم کرد. کاردانو (ADA) در زمان نگارش این مقاله با ۴/۱۳ درصد رشد به ۰/۴۶ دلار رسیده است، حرکتی که در بحبوحه افزایش تسکین در بازار ارزهای دیجیتال رخ داد. استقرار هارد فورک Vasil در شبکه آزمایشی کاردانو، بروزرسانی شبکه‌ای که پیش‌بینی می‌شود بازده کاردانو را افزایش دهد، به همین ترتیب به احساسات مثبت کمک کرده است.


محصولات سرمایه‌گذاری کاردانو نیز در هفته گذشته جریان‌های ورودی را تجربه کردند که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران ممکن است تنوع بخشی به پرتفوی خود را از سر بگیرند.


قیمت اتریوم (ETH) تقریبا ۵ درصد افزایش یافت زیرا هفته دوم جریان های ورودی به مجموع نزدیک به ۵ میلیون دلار در هفته گذشته، به ۱۱ هفته خروجی از این اکوسیستم پایان داد. ارزش XRP نیز ۳/۲۴ درصد رشد داشته است. Avalanche (AVAX) و ترون (TRX) به ترتیب ۷/۴۳٪ و ۶/۲۳٪ افزایش قیمت داشتند.


میم کوین های دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) هر دو رشد را تجربه کردند و به ترتیب ۳/۷۴٪ و ۳٪ افزایش قیمت داشتند.


قیمت توکن های متاورسی نیز افزایش یافت و قیمت MANA از دسنترالند ۷/۷۰ درصد افزایش یافت، در حالی که SAND از سندباکس شاهد رشد ۱۳/۳۵ درصدی بود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0