بورس۲۴
1401/10/24
14:11
کاهش ۳۳ درصدی ارزش معاملات خرد

در ساعت ابتدایی بازار بیش از سه چهارم نمادها منفی دست به دست شدند اما رفته رفته در نیمه دوم فشار فروش در کلیت بازار کاهش یافت و ۶۵ درصد از نمادها سبزپوش شدند.

کاهش 33 درصدی ارزش معاملات خرد

بورس۲۴ : در ساعت ابتدایی بازار بیش از سه چهارم نمادها منفی دست به دست شدند اما رفته رفته در نیمه دوم فشار فروش در کلیت بازار کاهش یافت و ۶۵ درصد از نمادها سبزپوش شدند.


طی روز جاری ارزش معاملات خرد با افت ۳۳ درصدی نسبت به دیروز به ۶,۸ همت رسید. بیشترین ارزش معاملات مربوط به گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، بانک ه او موسسات و محصولات غذایی بود.


تراز پول خرد بازار منفی ۲۰۰ میلیارد تومان و در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله منفی ۳۰۰ میلیارد تومان شد.


در گروه های مواد و محصولات دارویی، محصولات غذایی، انبوه سازی و زراعت و همچنین نمادهای فزر، غدیس، وپست، درازک، وپاسار، رتاپ، رافزا، البرز، دی، پخش و خریخت شاهد بیشترین ورود پول خرد بودیم.


عمده ترین خروج پول خرد از گروه های شیمیایی خودرو و ساخت قطعات، فلزی و سرمایه گذاری اتفاق افتاد. نمادهای فولاد، خگستر، شستا، ورنا، خبهمن، وساپا، کالا، آریا، فملی، فارس و زاگرس صدرنشین بیشترین خروج پول خرد و ورود پول حقوقی بودند.


شاخص کل در پایان افت ۸ هزار واحدی را ثبت کرد و در ارتفاع ۱ میلیون و ۶۴۳ هزار واحد ایستاد. شاخص هموزن اما با حدود ۷۰۰ واحد رشد خود را به نزدیکی ارتفاع ۵۰۵ هزار واحد رساند.

انتهای خبر

0
0