بورس پرس
1400/01/12
00:00
معاملات مشکوک بانک پرحاشیه، چهار شرکت دارویی، زیرمجموعه سایپا + ۹ نماد

در روز افت ۸۶۵۰ واحدی شاخص، بانک پرحاشیه، چهار شرکت دارویی، زیرمجموعه سایپا به همراه ۹ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام با عقب نشینی قیمتی در اکثر نمادها آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت ۸۶۵۰ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۲۹۴ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۵ و ۱.۴ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران تایر، هلدینگ دارویی برکت، زامیاد، پالایشگاه تهران به همراه کارنخانجات شهید قندی با داد و ستد بیش از ۳۴۸، ۱۶۴، ۱۰۶ ، ۱۰۲ و ۹۰ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۴ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، شرکت ایران تایر حاضر در بازار دوم بورس با رشد ۳.۱ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۳۴۸.۲ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های گازلوله ، کشت و صنعت شریف آباد، داروسازی لقمان، پخش هجرت، پارس دارو، لوازم خانگی پارس، بازرسی مهندسی و صنعتی ایران ، زامیاد، رینگ سازی مشهد، بانک سرمایه ، توسعه بین الملی پدیده شاندیز ، سیمرغ، کاسپین تامین و کشاورزی و دامپروری بینالود مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور بانک سرمایه، چهار شرکت دارویی، زیرمجموعه سایپا به همراه ۹ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0