همفکران
1400/12/11
09:20
تغییر سهام سهامداران عمده/ خریدوفروش‌های حقوقی‌ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز دوشنبه، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی ملت بیش از یک‌میلیون از سهام بانک ملت را خریداری کرد، شرکت گروه مالی پارسیان بیش از ۴ میلیون از سهام بانک پارسیان، شرکت سهاب امید ایرانیان بیش از ۳۲ میلیون و شرکت بارمان مدیران پارس بیش از یک‌میلیون از سهام بانک پاسارگاد را خریداری کردند در مقابل شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا ۱۰ میلیون از سهام این مجموعه را بفروش رساند.


در ادامه صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کارگزاری کارآفرین بیش از ۷ میلیون از سهام بانک کارآفرین را خریداری کرد و شخص حقیقی یک‌میلیون از سهام این مجموعه را بفروش رساند.


در دارویی‌ها، شخص حقیقی بیش از یک‌میلیون از سهام لابراتوار داروسازی دکتر عبیدی و سبد-شرک یک‌میلیون از سهام گروه دارویی برکت را خریداری کردند، صندوق سرمایه‌گذاری توازن کوروش نزدیک به ۲ میلیون از سهام داروسازی کوثر را بفروش رساند.


در خودرویی‌ها، شخص حقیقی ۲ میلیون از سهام قطعات اتومبیل ایران را بفروش رساند.


در پالایشی‌ها، شرکت صادرفر ۱۰ میلیون از سهام پالایش نفت اصفهان را خریداری کرد، صندوق سرمایه‌گذاری خبرگان اهداف نزدیک به ۶ میلیون از سهام این مجموعه را بفروش رساند.


در سیمانی‌ها صندوق. س.ا.ب. صباگسترنفت وگاز تامین بیش از یک‌میلیون از سهام سیمان دورود را به فروش رساند همچنین شرکت سرمایه‌گذاری آذر نیز ۵ میلیون از سهام سیمان سپاهان را بفروش رساند.



انتهای خبر

0
0