سنا
1400/05/10
13:52
آیفکس در یک قدمی کانال ۲۰ هزار واحدی

در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، دهم امرداد ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۱۶۳ واحدی به رقم ۱۹ هزار و ۹۵۷ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، برپایه معاملات دومین روز هفته فرابورس ایران، بیش از یک میلیارد و ۷۶۴ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۲۳ هزار و ۶۸۱ میلیارد ریال دادوستد شد .


در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، بیمه پاسارگاد با ۹۵ واحد، شرکت پلیمر آریا ساسول با ۶۸ واحد، شرکت آهن و فولاد ارفع با ۱۱ واحد، شرکت فرابورس ایران با ۱۰ واحد و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی با ۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند .


در مقابل شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین با ۹ واحد، شرکت پتروشیمی تندگویان با ۸.۴۸ واحد، شرکت پالایش نفت لاوان با ۸ واحد، شرکت ذوب آهن اصفهان با ۷.۹۷ واحد و شرکت سنگ آهن گهر زمین با ۷ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند .


همچنین، شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری ایران، پخش هجرت و فرآورده های غذایی و قند چهارمحال با ۵ درصد، شرکت فرابورس ایران و شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان با ۴.۹۹ درصد، شرکت کی بی سی با ۴.۹۲ درصد و شرکت صنعتی دوده فام با ۴.۸۱ درصد بیشترین افزایش قیمت را داشتند .


از سوی دیگر، بیمه زندگی خاورمیانه با ۴.۹۵ درصد، بیمه میهن با ۴.۷ درصد، شرکت ویتانا با ۴.۶۷ درصد، شرکت عطرین نخ قم با ۴.۳۹ درصد و شرکت صنایع بهداشتی ساینا با ۴.۱۹ درصد بیشترین کاهش قیمت را داشتند .


انتهای خبر

0
0