بورس۲۴
1403/01/07
16:38
تراز پول خرد بازار منفی شد

بورس ۲۴: خالص ارزش معاملات خرد با ۱۳ درصد کاهش در مقایسه با دیروز به ۴ همت رسید. تراز پول خرد پس از چند روز متوالی منفی و به خروج ۶۲ میلیارد تومان منتهی شد.

بورس۲۴ : خالص ارزش معاملات خرد با ۱۳ درصد کاهش در مقایسه با دیروز به ۴ همت رسید. تراز پول خرد پس از چند روز متوالی منفی و به خروج ۶۲ میلیارد تومان منتهی شد.


گروه های خودرو و ساخت قطعات، غذایی و استخراج کانه های فلزی صدرنشین خروج پول خرد شدند. در گروه های صندوق های سرمایه گذاری، رایانه و اطلاعات و ارتباطات شاهد تزریق نقدینگی حقیقی بودیم.


از بین نمادها رانفور، اسیاتک، فن افزار، زاگرس، وپارس، قعمرا، وبانک، زماهان، ساروج و خفنر بیشترین ورود پول حقیقی را تجربه کردند. نمادهای کرومیت، خساپا، وبصادر، غالبر، وبملت، خگستر، خودرو، فولاد، شبندر و شستا در صدر حمایت حقوقی ها قرار گرفتند.


شاخص کل بیش از ۴ هزار واحد عقب نشینی داشت و در سطح ۲ میلیون و ۲۴۹ هزار واحد ایستاد. فولاد، فملی، شپنا، شتران و وبملت عمده ترین تاثیر منفی را بر آن گذاشتند. شاخص هموزن اما ۵۷۴ واحد بالا رفت و در ارتفاع ۷۶۷ هزار واحد به کار خود خاتمه داد. شاخص فرابورس نیز ۷۵ واحد افت داشت.


انتهای خبر

0
0