بورس۲۴
1401/04/20
13:24
شاخص ها قله های مهم خود را از دست می دهند

ارزش معاملات خرد امروز حدود ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود. پس از آن که طی معاملات روز شنبه ارزش معاملات خرد به کمترین مقدار خود طی سال جاری یعنی ۲,۸ همت رسید امروز با حدود ۱۸ درصد افزایش همراه شد.

شاخص ها قله های مهم خود را از دست می دهند

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد امروز حدود ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود. پس از آن که طی معاملات روز شنبه ارزش معاملات خرد به کمترین مقدار خود طی سال جاری یعنی ۲,۸ همت رسید امروز با حدود ۱۸ درصد افزایش همراه شد.


حقیقی ها امروز حدود ۷۷۰ میلیارد تومان سرمایه از بازار خارج کردند که بیشترین رقم طی ۵ هفته اخیر است. اما در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله در بازار، تراز پول خرد مثبت ۷۳ میلیارد تومان شد.


بیشترین فروش های حقیقی به حقوقی نمادهای بپاس، شپنا، شستا، دی، شاوان، ومعادن، شبندر، وآذر، بوعلی و تجلی بودند. در مقابل، حقیقی ها تا توانستند فولاد، شرانل، ویسا، مداران، گنگین، سهرمز، میدکو، وتجارت و خچرخش را از حقوقی ها خریداری کردند.


شاخص کل که روز معاملاتی گذشته ارتفاع یک و نیم میلیون واحد را از دست داده بود، امروز هم به روند نزولی خود ادامه داد و با از دست دادن ۱۰ هزار و ۸۹۰ واحد از ارتفاعش به محدوده یک میلیون و ۴۸۷ هزار واحدی رسید. نمادهای فارس، فملی، شتران، شپنا، وبملت و خودرو بیشترین نقش آفرینی را در ریزش امروز شاخص کردند. این در حالی است که فولاد یک تنه ۲ هزار و ۲۳۰ واحد شاخص را بالا کشید.


شاخص هموزن نیز ۶ هزار و ۲۷۰ واحد دیگر کاهش یافت و در محدوده ۴۰۹ هزار واحد قرار گرفت. شاخص فرابورس هم ۲۲۲ واحد دیگر پایین رفت و بار دیگر به زیر قله ۲۰ هزار واحد سقوط کرد.

انتهای خبر

0
0