بورس۲۴
1402/08/14
13:14
شاخص کل کانال ۲ میلیون واحد را پس گرفت

خالص ارزش معاملات خرد با رشد اندک ۲ درصدی نسبت به دیروز به بیش از ۳,۴۴۰ میلیارد تومان رسید. بیشترین معاملات را گروه های شیمیایی، خودرو و ساخت قطعات، فلزی، انبوه سازی و سرمایه گذاری ها رقم زدند.

بورس۲۴ : خالص ارزش معاملات خرد با رشد اندک ۲ درصدی نسبت به دیروز به بیش از ۳,۴۴۰ میلیارد تومان رسید. بیشترین معاملات را گروه های شیمیایی، خودرو و ساخت قطعات، فلزی، انبوه سازی و سرمایه گذاری ها رقم زدند.


برآیند ورود و خروج پول خرد منفی ۲۵ میلیارد تومان بود. با در نظر گرفتن صندوق های سهامی قابل معامله ارزش معاملات خرد ۳,۹ همت و تراز پول خرد منفی ۴۰ میلیارد تومان شد.


حقیقی ها عمدتا شیراز، زاگرس، خاهن، کترام، شپاکسا، شاملا، بوعلی، شفن، کقزوی، همراه و شپدیس را از حقوقی ها خریدند و به آن ها عمدتا وبملت، فملی، شستا، شپنا، بپاس، اخابر، ونوین، شبندر، خساپا و وآیند فروختند.


شاخص کل بیش از ۱۷ هزار واحد صعود کرد و تا ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶ هزار واحد بالا رفت. پارسان، وغدیر، شپدیس، فارس، کگل، اخابر و شیراز بیشترین سهم را در این رشد داشتند.


شاخص هموزن نیز حدود ۶ هزار واحد رشد کرد و به سطح ۶۷۹ هزار واحد نزدیک شد. شاخص فرابورس هم ۱۳۲ واحد بر ارتفاع خود افزود و در محدوده ۲۴ هزار و ۵۶۹ واحد قرار گرفت.


انتهای خبر

0
0