دنیای بورس
1402/08/01
16:26
چه خبر از کدال؟ افزایش سود چشمگیر پتروشیمی تندگویان و کاهش سود فملی

شرکت پتروشیمی تندگویان (شگویا) در ۶ ماهه منهی به تابستان سود خالص ۴۳۲۷ میلیارد تومان را به دست آورده که رشد ۱۱۶ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته رقم زده است.

شرکت پالایش نفت تبریز (شبریز) در ۶ ماهه منتهی به شهریور سود خالصی معادل ۲۷۹۷ میلیارد تومان را شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل با کاش ۴۷ درصدی همراه شد.


شرکت صنایع لاستیکی سهند (پسهند) اعلام کرد با توجه به تعمیر و راه اندازی دستگاه ولکانیز جدید که در سنوات قبل از مدار تولید خارج گردیده بود به استحضار می رساند ، تولید توسط دستگاه فوق در سال ۱۴۰۲ به صورت آزمایشی بوده و تولید و فروش واقعی و نتیجه نهایی در صورت اخذ سفارشات لازم در سال ۱۴۰۳ محقق می شود.


شرکت ملی سرب و روی ایران اعلام کرد به دلیل عدم همکاری اداره بهداشت و اداره کار شهرستان زنجان با توجه به ایراداتی که از طرف این سازمان ها گرفته شده بود علی الرغم تلاش های انجام گرفته توسط اعضای هیئت مدیره منجر به توقف تولید کارخانه سرب شد.


بانک پاسارگاد بیان داشت رشد درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری به میزان ۷۱ درصد و درآمد کارمزد به میزان ۳۸ درصد از دلایل افزایش سود در دوره ۶ ماهه بود.


شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو (تپکو) از انعقاد قرارداد فروش انواع ماشین آلات معدنی و راهسازی شامل انواع بیل،لودر،بولدوزر،گریدر،غلتک و کامیون معدنی خبر داد.


شرکت ملی صنایع مس ایران (فملی) در ۶ ماهه منتهی به تابستان ۱۴۰۲ مبلغ ۳۲۴۳۷ میلیارد تومان را شناسایی کرده که نسبت به ۶ ماهه تابستان ۱۴۰۱، ۴۶ درصد افزایش یافته است.


شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران (فروژ) در ۶ ماهه منتهی به شهریور سود خالص ۳۰۰ میلیارد تومان را شناسایی کرد کاهش ۱۳ درصدی را نسبت به دوره مشابه قبل رقم زده است.


شرکت کربن ایران (شکربن) در ۶ ماهه منتهی به شهریور سود خالصی معادل ۲۵۸ میلیارد تومان محقق نمود. بررسی گزارش این شرکت حاکی از رشد ۱۰۴ درصدی سود در ۶ ماهه سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه قبل است.


شرکت پتروشیمی تندگویان (شگویا) در ۶ ماهه منهی به تابستان سود خالص ۴۳۲۷ میلیارد تومان را به دست آورده که رشد ۱۱۶ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته رقم زده است.


شرکت فولاد هرمزگان جنوب (هرمز) در ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۲ سود خالصی معادل ۲۷۲۷ میلیارد تومان محقق کرد که با افزایش ۹ درصدی سود در ۶ ماهه منتهی به شهریور سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه قبل همراه شده است.


شرکت فولاد امیر کبیر کاشان (فجر) در ۶ ماهه منتهی به تابستان ۱۴۰۲ سود خالص ۱۰۵۸ میلیارد تومانی محقق کرد و رشد بیش از ۹۰۰ درصدی را نسبت به ۶ ماهه تابستان سال گذشته رقم زد.


شرکت بورس اوراق بهادار تهران در ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۲ سود خالص ۳۱۱ میلیارد تومانی را محقق کرده که نسبت به دوره مشابه قبل ۱۶۰ درصد افزایش یافته است.


شرکت سیمان فارس نو (سفانو) در ۶ ماهه منتهی به شهریور سود خالص ۳۴۷ میلیارد تومان شناسایی کرد و با رشد ۶۲ درصدی همراه شده است.


شرکت صنایع شیمیایی سینا (شسینا) در ۶ ماهه منتهی به شهریور مبلغ ۴۴ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد و نسبت به دوره۹ مشابه سال قبل ۹۵ درصد افزایش داشته است.


شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان (شتوکا) در ۶ ماهه منتهی به تابستان ۱۴۰۲ سود خالصی معادل ۳۹ میلیارد تومان به دست آورده که با رشد ۴۱۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه شد.


شرکت صنعتی نیرو محرکه (خمحرکه) اعلام کرد پس از پیگیری های صورت گرفته، شرکت موفق به اخذ تعدیل در نرخ های فروش از شرکت مگاموتور شده که مبلغ ۱۹ میلیارد تومان در میزان فروش و سود شرکت تاثیر داشته است.


شرکت داروسازی امین (دامین) در ۶ ماهه منتهی به شهریور سود خالص ۱۷۶ میلیارد تومانی شناسایی و رشد ۱۱۲درصدی را رقم زده است.


شرکت داروسازی جابر ابن حیان (دجابر) در ۶ ماهه منتهی به شهریور سود خالصی ۱۳۷ میلیارد تومان را محقق کرد که کاهش ۷ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال قبل داشته است.


بازرس و حسابرس قانونی شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر (زملارد)، افزایش سرمایه ۱۶۵۲ درصدی این شرکت را تایید کرد.


انتهای خبر

0
0