بورس پرس
1401/04/19
00:00
معاملات مشکوک بانک بورسی، دو پتروشیمی ، "میدکو"، سهم دارویی + ۱۰ نماد

در روز افت ۴۰۹۱ واحدی شاخص، بانک بورسی، دو پتروشیمی ، هلدینگ میدکو، سهم دارویی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل و کم حجم آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۴۰۹۱ واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۴۹۸ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳.۳ و ۱۴.۳ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، شستا، ایران خودرو، بانک کارآفرین به همراه سایپا با تقاضای ۵۹۸، ۴۲۹، ۲۱۴، ۲۰۶ و ۱۹۲ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۹ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، جوش و اکسیژن شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه با افت اندک قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۸۰.۴ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های بانک کارآفرین ، بیمه دانا ، هلدینگ میدکو ، آبادگران کیش ، اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان ، پتروشیمی فسا ، پتروشیمی جهرم ، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، زر ماکارون، قند نیشابور، سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین ، کیمیدارو ، مبین وان کیش و آلومراد ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور بانک بورسی، دو پتروشیمی، هلدینگ میدکو، سهم دارویی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0