بورس۲۴
1401/04/12
13:21
رشد تدریجی تعداد نمادهای مثبت

در پی داد و ستدهای روز جاری ارزش معاملات خرد با ۷ درصد افت نسبت به دیروز به محدوده ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید که کمترین مبلغ ارزش معاملات خرد روزانه طی سال جاری است.

رشد تدریجی تعداد نمادهای مثبت

بورس۲۴ : در پی داد و ستدهای روز جاری ارزش معاملات خرد با ۷ درصد افت نسبت به دیروز به محدوده ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید که کمترین مبلغ ارزش معاملات خرد روزانه طی سال جاری است.


شدت خروج پول خرد نسبت به دیروز کاهش قابل توجهی داشت و به ۲۳۲ میلیارد تومان رسید.


عمده ترین فروش هایی که حقیقی ها به حقوقی ها انجام دادند نمادهای بپاس، خگستر، وبملت، فملی، فولاد، افق، خودرو، دی، وپاسار و شستا بودند. بیشترین خریدهای حقیقی از حقوقی در نمادهای خاورح، خزامیا، کحافظ، خاور، پلاستح، مبین، ستران، نوری، شفا و شرانل صورت گرفت.


تراز پول خرد بازار در صندوق های با درآمد ثابت مثبت ۱۷ میلیارد تومان بود.


از مهمترین اتفاقهای امروز بازار بورس افزایش تدریجی تعداد نمادهای مثبت بود. در دقایق ابتدایی ۲۵۵ نماد مثبت و ۳۳۱ نماد منفی بودند اما رفته رفته و تا پایان بازار تعداد نمادهای مثبت به ۳۴۰ نماد افزایش و نمادهای منفی به ۲۶۵ کاهش داشتند.


در پایان شاخص کل ۱,۳۴۷ واحد افزایش یافت و به محدوده ۱ میلیون و ۵۰۳ هزار واحد رسید. شاخص هموزن نیز با ۱,۱۵۹ واحد رشد تا ارتفاع ۴۱۸ هزار واحد بالا رفت.


در بازار رمز ارزها بیت کوین در یک قدمی افت به کانال ۱۸ هزار دلاری قرار دارد. دلار آزاد در محدوده ۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان معامله می شود.

انتهای خبر

0
0