بورس۲۴
1401/12/21
13:15
عقبگرد دوباره شاخص کل به زیر ۱.۸ میلیون واحد

امروز فروشندگان بازار را در دست داشتند. ارزش معاملات خرد با افت ۲۰ درصدی نسبت به دیروز به حدود ۶ همت رسید. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، فعالیت های کمکی مالی و بانک ها و موسسات انجام شد.

عقبگرد دوباره شاخص کل به زیر 1.8 میلیون واحد

بورس۲۴ : امروز فروشندگان بازار را در دست داشتند. ارزش معاملات خرد با افت ۲۰ درصدی نسبت به دیروز به حدود ۶ همت رسید. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، فعالیت های کمکی مالی و بانک ها و موسسات انجام شد.


گروه فعالیت های کمکی بیشترین ورود پول خرد را تجربه کرد اما عمده گروه ها شاهد خروج پول خرد بودند که در صدر آن ها گروه های محصولات شیمیایی، بانک ها و موسسات و خودرو و ساخت قطعات قرار داشتند.


حقیقی ها ۸۳۰ میلیارد تومان از بازار و ۳۴۰ میلیارد تومان از صندوق های با درآمد ثابت بازار خارج کردند.


بیشترین خریدهای حقیقی از حقوقی در نمادهای خپارس، کلرح، انرژی۳، بورس، فزر، حسیر، کالا، کوثر، واحیا و تپسی صورت گرفت. حقوقی ها بیشتین حمایت خود را بر روی نمادهای وسالت، خاور، وبانک، خزامیا، وتجارت، خودرو، حکشتی، شستا، تاپیکو، ثفارس و فولاد نشان دادند.


شاخص کل بیش از ۳۳ هزار واحد به عقب برگشت و در ارتفاع ۱ میلیون و ۷۸۳ هزار واحد ایستاد و یکبار دیگر کانال ۱,۸ میلیون واحد را از دست داد. فولاد، فارس، شستا، کگل، تاپیکو، نوری و کچاد بیشترین نقش را در این ریزش ایفا کردند.


شاخص هموزن هم بیش از ۹ هزار واحد کاهش داشت و به محدوده ۵۳۹ هزار واحد رسید. شاخص فرابورس نیز ۳۶۵ واحد منفی خورد.

انتهای خبر

0
0