همفکران
1400/09/15
09:17
تغییر سهام سهامداران عمده/ عملکرد حقوقی‌ها در گروه‌ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز یکشنبه، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی ملت بیش از ۳ میلیون از سهام بانک ملت را خریداری کرد، صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۱۱ میلیون و شرکت گروه سرمایه‌گذاری تدبیر ۳ میلیارد از سهام بانک پارسیان را خریداری کرد، شرکت بارمان مدیران پارس نیز ۶ میلیون از سهام بانک پاسارگاد را خریداری کرد .


صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کارگزاری کارآفرین بیش از ۶ میلیون از سهام بانک کارآفرین را خریداری کرد و صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی نوین پیشرو یک‌میلیون از سهام بانک اقتصاد نوین را خریداری کرد، صندوق بازار گردانی توسعه بازار تمدن یک‌میلیون از سهام بانک شهر را خریداری کرد، صندوق بازار گردانی گروه گردشگری ایران بیش از یک‌میلیون از سهام بانک گردشگری را خریداری کرد.


در دارویی‌ها صندوق صبا گستر نفت و گاز تامین یک‌میلیون از سهام داروسازی فارمد پارس را خریداری کرد، ستاد اجرایی فرمان امام نیز بیش از یک‌میلیون از سهام گروه دارویی برکت را خریداری کرد.


در فولادی‌ها نیز شرکت بهسازان انرژی تدبیر زنگان بیش از ۲ میلیون از سام فولاد مبارکه اصفهان را خریداری کرد ، شرکت ملی صنایع مس ایران بیش از ۴ میلیون از سهام مجتمع جهان فولاد سیرجان را خریداری کرد .


در پتروشیمی‌ها، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز پتروشیمی بیش از ۸ میلیون از سهام پتروشیمی فناوران را بفروش رساند، شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا بیش از یک‌میلیون از سهام پتروشیمی پردیس را بفروش رساند، صندوق سرمایه‌گذاری خلیج‌فارس بیش از ۱۰ میلیون از سهام گروه پتروشیمی ایرانیان را خریداری کرد.




انتهای خبر

0
0