اخبار سایت بورس تهران
1400/08/17
15:22
بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی مورخ ۱۷ آبان ماه

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز دوشنبه مورخ ۱۷ آبان ماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیریت عملیات بازار، نماد معاملاتی شرکت فنرسازی‌زر (خزر۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، تا پایان جلسه معاملاتی در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و ادامه معاملات از ابتدای روز معاملاتی بعد و در دامنه نوسان قیمت روزانه ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


وقفه معاملاتی نمادهای (خفنر۱) (دجابر۱) به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت


نماد معاملاتی شرکت های فنرسازی‌خاور (خفنر۱) داروسازی جابرابن‌حیان (دجابر۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند. مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران


توقف نمادهای (کماسه۱) (ولیز۱) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب


نمادمعاملاتی شرکت های تامین ماسه ریخته‌گری (کماسه۱) لیزینگ‌ایران (ولیز۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور ۶۰ دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.


توقف نمادهای (کمنگنز۱) (تاصیکو۱) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب


نماد معاملاتی شرکت های معادن‌منگنزایران (کمنگنز۱) سرمایه گذاری صدرتامین (تاصیکو۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.


تعلیق نماد معاملاتی (بورس۱)


طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir جهت بررسی وضعیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی شرکت بورس اوراق بهادار تهران(بورس۱) حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ تعلیق شد.


حراج مجدد نمادهای معاملاتی (خکمک)،(میدکوح)


نماد معاملاتی شرکت های کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا(خکمک)، حق استفاده نشده شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه(میدکوح) با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.


نماد معاملاتی(وسرضوی)مشمول رفع گره معاملاتی


نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان خراسان رضوی(وسرضوی)مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی می باشد.


بازگشایی نماد معاملاتی(دپارسح) جهت پذیره نویسی از طریق سلب حق تقدم


تعداد ۹.۴۴۴.۴۴۴ سهم از سهام ناشی از سلب حق تقدم در افزایش سرمایه شرکت پارس دارو در نماد 'دپارسح' از روز جاری مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ پذیره نویسی می گردد. در این خصوص توجه به موارد ذیل ضروری است: ۱-پذیره نویسی با قیمت ثابت ۴۵۰۰۰ ریال صورت می گیرد. ۲-مهلت پذیره نویسی عمومی تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ می باشد، لذا نماد معاملاتی مذکور در هر زمان که تمامی سهام مورد پذیره نویسی به فروش برسد متوقف می گردد. ۳-کلیه سفارش‌ها می‌بایست به صورت معتبر تا لغو در سامانه ثبت شود.به منظور کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال به شماره پیگیری ۷۸۰۳۱۳ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ مراجعه گردد. هم چنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


بازگشایی نماد معاملاتی (خپویش)


نماد معاملاتی شرکت سازه پویش(خپویش) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد.


بازگشایی نمادهای معاملاتی (وسینا)،(کمنگنز)،(تاصیکو)


نماد معاملاتی شرکت های بانک سینا(وسینا)، معادن منگنز ایران(کمنگنز)، سرمایه گذاری صدر تامین(تاصیکو) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند.


بازگشایی نماد معاملاتی (وسخوز) پس از رفع تعلیق


نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری استان خوزستان(وسخوز) با توجه به رفع تعلیق نماد معاملاتی با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد.


بازگشایی نمادهای معاملاتی (قشهد)،(دعبید)


نماد معاملاتی شرکت های شهد(قشهد)، داروسازی دکتر عبیدی(دعبید) با توجه به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند. هم چنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


بازگشایی نماد معاملاتی (خموتورح)


نماد معاملاتی حق تقدم شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران(خموتورح)با توجه به اعلام مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد. هم چنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


انتهای خبر

0
0