سبدگردان آرمان اقتصاد
1400/06/02
21:08
📌#کدالبان 🔰شرکت های زیر 60 روز زمان دارند تا برای افزایش سرمایه خود مجمع فوق العاده را تشکیل دهند: #سمگا: 1.22% از محل سود انباشته و سایراندوخته ...

📌#کدالبان



🔰شرکت های زیر ۶۰ روز زمان دارند تا برای افزایش سرمایه خود مجمع فوق العاده را تشکیل دهند:


#سمگا: ۱.۲۲٪ از محل سود انباشته و سایراندوخته ها


#اتکام: ۲۹٪ از محل آورده نقدی




🔸#دارو : افشای اطلاعات - گروه ب : با توجه به خیزش پنجم بیماری کرونا در کشور و نیاز مبرم بیماران و مراکز درمانی به محصول رمدسیویر، تولید این محصول جدید منجر به افزایش فروش این شرکت گردیده است. با عنایت به اینکه ادامه روند تولید این محصول در ماه های آتی ارتباط مستقیم با وضعیت شیوع بیماری کرونا و همچنین مصرف این دارو در پروتکل های درمانی دارد لذا تاثیرات سود و زیانی تولید این محصول در بودجه تعدیلی سال جاری متعاقبا افشا خواهد شد.



🔸#کگهر:دریافت مجوز تاسیس و احداث واحد صنعتی برای تولید آهن اسفنجی به شکل گندله و کلوخه به روش گرم به ظرفیت سالانه یک میلیون ۷۰۰ هزار تن در استان کرمان و شهرستان بردسیر با سرمایه ۵۴۶۰۶۸۵۷ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۳۷۵ هزار متر مربع و زیربنا ۱۰ هزار مترمربع و ارزش ماشین آلات داخلی ۱۶۲۸۸۸۰۰ میلیون ریال و ارزش ماشین آلات خارجی ۸۷۴۴۰ هزار یورو می باشد. همچنین در یافت مجوز تاسیس و راه اندازی واحد صنعتی برای تولید بیلت فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی(حاصل از فرایند ذوب)به ظرفیت سالانه ۳ میلیون تن در استان کرمان و شهرستان بردسیربا سرمایه ۲۲۵۳۶۸۰۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت یک میلیون دویست هزار متر مربع و سطح زیربنا هجده هزار بیست متر مربع و ارزش ماشین آلات داخلی ۱۷۴۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال می باشد.



🔸#قمرو: شرکت قند مرودشت در یک ماهه اول سال مالی جدید( مرداد ماه) فروشی بالغ بر ۷ میلیادر تومان داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۱.۷ میلیارد تومان) رشد قابل توجهی را داشته است. عمده دلیل این رشد افزایش نرخ فروش بوده است. همچنین با توجه به اینکه این شرکت از نوع کشت بهاره است عمده تولید و فروش در فصل پاییز و زمستان صورت میپذیرد.



🔸#غویتا: شرکت در نظر دارد زمین به اضافه مستحدثات کارخانه تهران از طریق مزایده کتبی عمومی و بر مبنای قیمت پایه به مبلغ ۳،۱۲۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال معادل ۳۱۲،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش برساند.



🔸#غسالم: این شرکت در ماه جاری فروش ۴۰ میلیاردی داشته است که نسبت به ماه های گذشته با افت همراه بوده است و علت این افت فروش نیز کاشه مقداری فروش بوده است.



🔸#غمینو: این شرکت در گزارش مرداد ماه خود فروش ۳۲ میلیاردی را به ثبت رسانده است که نسبت به ماه های گذشته از اول سال مالی رشد خوبی را در سایه افزایش مقداری فروش داشته است.



🔸#قشهد: شرکت در این ماه فروش ۱۲ میلیارد تومانی داشته است. طبیعتا با توجه به اینکه نوع کشت شرکت از نوع پاییزه میباشد عمده تولید و فروش شرکت در فصل بهار صورت میپذیرد.



🔸#قصفها: این شرکت در ماه جاری فروش ۴۶ میلیارد تومانی داشته است.

انتهای خبر

0
0