اخبار سایت بورس تهران
1400/08/25
09:43
بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی مورخ ۲۵ آبان ماه

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز سه شنبه مورخ ۲۵ آبان ماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیریت عملیات بازار، نماد معاملاتی شرکت گروه صنعتی پاکشو (پاکشو۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور ۶۰ دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.


وقفه معاملاتی نمادهای (سصفها۱) (سیلام۱) و (وآذر۱) به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت


نماد معاملاتی شرکت های سیمان‌اصفهان (سصفها۱) سیمان ایلام (سیلام۱) و سرمایه‌گذاری‌توسعه‌آذربایجان (وآذر۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرند و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


توقف نمادهای (دسینا۱) (ثشاهد۱) (کدما۱) (سخوز۱) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب


نماد معاملاتی شرکت های داروسازی سینا (دسینا۱) سرمایه گذاری شاهد (ثشاهد۱) معدنی دماوند (کدما۱) و سیمان خوزستان (سخوز۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردیدند. نمادهای مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.


بازگشایی نمادهای معاملاتی (دپارس) و(دپارسح)


نماد معاملاتی شرکت پارس دارو(دپارس) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب و حق تقدم شرکت پارس دارو(دپارسح) با توجه به بازگشایی نماد اصلی با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند.


بازگشایی نمادهای معاملاتی (وتوکا)،(سخوز)،(کدما)،(ثشاهد) و(دسینا)


نماد معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری توکا فولاد(وتوکا)، سیمان خوزستان(سخوز)، معدنی دماوند(کدما)، شاهد(ثشاهد) ولابراتوار سینادارو(دسینا) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند.


بازگشایی نمادهای معاملاتی (دسبحان) و(دفرا)


نماد معاملاتی شرکت های سبحان دارو(دسبحان)، فرآورده های تزریقی و دارویی ایران(دفرا) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.




انتهای خبر

0
0