بورس۲۴
1402/09/14
13:44
تثبیت ارزش معاملات در کانال ۷ همت

خالص ارزش معاملات خرد نسبت به دیروز حدود ۵ درصد افت کرد و به محدوده ۷ همت رسید. بیشترین معاملات مربوط به گروه های خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، انبوه سازی و سرمایه گذاری ها بود.

بورس۲۴ : خالص ارزش معاملات خرد نسبت به دیروز حدود ۵ درصد افت کرد و به محدوده ۷ همت رسید. بیشترین معاملات مربوط به گروه های خودرو و ساخت قطعات، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، انبوه سازی و سرمایه گذاری ها بود.


در قیاس با روزهای قبل قدرت ورود پول خرد به بازار کاهش یافت و کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی حقیقی ها به بازار تزریق شد. همچنین از شدت خروج پول خرد از صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله نیز نسبت به روزهای اخیر کاسته شد و به منفی ۳۸۰ میلیارد تومان رسید.


حقیقی ها بیش از همه زاگرس، اسیاتک، حگهر، ثشاهد، فصباح، شتران، حکشتی، تایرا و شفارس را از حقوقی ها خریداری کردند و حقوقی ها عمدتا در برابر عرضه های حقیقی ها در نمادهای وسالت، فولاد، وآیند، شستا، فملی، وبملت، وغدیر، سفارس، خودرو و حفاری نقش حمایتی خود را ایفا کردند.


شاخص کل بیش از ۱۱ هزار واحد بالا رفت و به سطح ۲ میلیون و ۱۷۶ هزار واحد رسید. فارس، خودرو، حکشتی، وصندوق، میدکو و کگل بیشترین تاثیر مثبت و فولاد عمده ترین اثر منفی را بر آن داشتند. شاخص هموزن نیز با رشد ۶ هزار واحدی تا محدوده ۷۴۷ هزار واحد پیشروی کرد. شاخص فرابورس هم عمدتا تحت تاثیر نمادهای بپاس، زاگرس، فجهان، خاور، وسپهر، سپیدار و حگهر ۱۵۸ واحد افزایش یافت.


انتهای خبر

0
0