فرارسانه
1402/07/18
15:38
📅 روند معاملات فرابورس در روزی که گذشت (18 مهرماه 1402) 💢 4.6 میلیارد برگه دارایی مالی تغییر مالکیت دادند 📍 بازارهای سهام فرابورس در معاملات امر...

📅 روند معاملات فرابورس در روزی که گذشت (۱۸ مهرماه ۱۴۰۲)



💢 ۴.۶ میلیارد برگه دارایی مالی تغییر مالکیت دادند



📍 بازارهای سهام فرابورس در معاملات امروز شاهد داد و ستد بیش از ۴.۶ میلیارد دارایی مالی بین سرمایه‌گذاران بودند.



☸️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در معاملات روز جاری سه‌شنبه ۱۸ مهرماه، بازارهای فرابورس شاهد داد و ستد بیشتر از ۴.۶ میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزشی بالغ‌بر ۸هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان طی ۱۷۲ هزار نوبت معاملاتی بودند.



☸️نگاهی به ارزش معاملات به تفکیک ابزار نشان می دهد امروز در بازارهای سهامی فرابورس بیشتر از ۲.۴ میلیارد برگه سهم به ارزشی بالغ بر یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خریدوفروش شد.



سرمایه‌گذاران فرابورسی امروز ۲.۱ میلیارد واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری را هم به ارزش بیش از ۲ هزار میلیارد تومان دادوستد کردند.



در ادامه معاملات روز سه‌شنبه بیش از ۱۶ میلیون اوراق مالی اسلامی به ارزش یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دادوستد شد. همچنین در جریان عملیات بازار باز بانک مرکزی نیز معامله ۳۸ میلیون برگه به ارزش ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان ثبت شد.



در بازار روز جاری نمادهای خاور، آریا، وسپهر، دی، انتخاب، زاگرس و فجهان با بیشترین اثر مثبت بر شاخص کل، رشد ۱۵۲ واحدی این متغیر را رقم زدند تا در سطح ۲۵ هزار و ۱۴۳ واحد به کار خود پایان دهد.



همچنین شاخص قیمت طی روزی که گذشت ۳۷ واحد مثبت شد و شاخص کل هم وزن نیز رشدی ۱۱۶۸ واحدی داشت.



☸️ صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای شاروم، وگستر، داوه، زدشت، زنگان، بنو و خاور بود و در مقابل نمادهای سدبیر، حآسا، سجام، بگیلان، آ س پ، غصینو و ولبهمن کاهش قیمت را داشتند.



در پایان بازار امروز نمادهای دی، خاور، سدبیر، بمولد، کرمان، فن افزار و فزر در جدول نمادهای پر تراکنش قرار گرفتند.



#گزارش_بازار


#آمار_معاملات


#فرابورس



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0