همفکران
1401/02/20
08:46
تغییر سهام سهامداران عمده/ اقبال حقوقی ها به گروه بانکی

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز دوشنبه، شرکت رادیس نزدیک به ۲ میلیون، شرکت گروه راما بیش از یک‌میلیون از سهام بانک خاورمیانه را خریداری کردند، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی ملت ۲۰ میلیون از سهام بانک ملت و صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان نزدیک به ۵ میلیون از سهام بانک پارسیان را خریداری کردند، در بانک صادرات نیز صندوق سرمایه‌گذاری. ا.بازار گردانی سپهرصاد نزدیک به ۷ میلیون و صندوق بازار گردانی سپهر بازار سرمایه ۵ میلیون از سهام این مجموعه را خریداری کردند و در مقابل شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات بیش از ۴۵ میلیون از سهام این بانک را بفروش رساند.


در ادامه صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کارگزاری کارآفرین ۲ میلیون و صندوق سرمایه‌گذاری آرمان کارآفرین یک‌میلیون از سهام بانک کارآفرین را خریداری کردند، شرکت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران ۱۸ میلیون از سهام بانک گردشگری را به سهام خود افزود.


در خودرویی‌ها، شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان یک‌میلیون و دو شخص حقیقی به ترتیب بیش از ۳ میلیون و ۲ میلیون از سهام ماشین‌سازی اراک را خریداری کردند، صندوق. س.ا.بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۵ میلیون از سهام ایران‌خودرو دیزل را بفروش رساند، دو شخص حقیقی ۴ میلیون و ۲ میلیون از سهام سایپادیزل را خریداری کردند.


در ادامه، شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیش از ۲۴ میلیون از سهام معدنی و صنعتی چادرملو را خریداری کرد، شرکت سرمایه‌گذاری البرز ۱۰ میلیون از سهام سبحان دارو را بفروش رساند و بیش از ۱۰ میلیون از سهام گروه دارویی سبحان را خریداری کرد، شرکت توسعه پیشرو رفاه پردیس ۲ میلیون از سهام سرمایه‌گذاری توکا فولاد را خریداری کرد همچنین شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات ۳۶ میلیون از سهام تجلی توسعه معادن و فلزات را خریداری کرد.




انتهای خبر

0
0